صادقانه بگو؛
توی رویاهایت،
آنجایی که هیچ رودربایستی
با هیچ کسی نداری،
آنجا که دیگر غرورت یکه تازی نمیکند،
آنجا که مجبور نیستی تظاهر کنی
به هیچ چیز،
آنجا هم مرا دوست نداری؟
-فاطمه جوادی
چه شیرینِ...
وقتی با یک لقب خاص شناخته بشی!
مثل پرتقال من...
آبیِ آرامم...
مو فرفری...
یادمه بهم میگفت زیبایِ من، کجایی صاحبِ زیبا؟!
مهم است که حالت خوب باشد، مهم است که لبخند بزنی، مهم است که بلد باشی با کوچکترین اتفاقات مثبت حوالیات، دلخوش باشی.
برای خوب بودنِ حالت، به هر چیز نه! که به سادهترین چیزها چنگ بزن.
برای خوب بودن حالت، کینه و کدورتها را نادیده بگیر و به حسادتها و رقابتها و شماتتها اهمیت نده.
اهمیت نده که آدمها چه برداشتی از کارهای تو دارند و حرفهای تو را به کدامین زبان عداوت، تفسیر میکنند. اهمیت نده که روزگار چقدر حریصتر میشود هر روز به حرص دادنت، و آدمها حریصتر میشوند هر روز به زمین زدنت. اهمیت نده... به هیچ چیز جز حال خوب و اهداف مهمی که داری اهمیت نده🦋
-نرگس صرافیان طوفان
با آنکه رفتهای و مرا بردهای ز یاد
「 میخواهمت هنوز و به جان دوست دارمت 」♥️
-فروغ فرخزاد
اونجایی که آقای #قمیشی میگه :
ت میری اره میدونم ، نمیگم که بمون پیشم
ولی تا لحظه رفتن یه عالم عاشقت میشم
چقد غم داشته :) 🫀
ميگن #تركا يه كلمه ای دارن به اسم "پارچالانديم"
يعنی هزار تكه شدم…
رفتن بی خداحافظی چقدر شبيه اين كلمه ست :)
4_5830471928850158638.ogg
زمان:
حجم:
401.6K
پاییزُفقطیہدلشکستھمیفهمہ . .
چقددلگیرھ💔🙂!