اونجایی که آقای #قمیشی میگه :
ت میری اره میدونم ، نمیگم که بمون پیشم
ولی تا لحظه رفتن یه عالم عاشقت میشم
چقد غم داشته :) 🫀
ميگن #تركا يه كلمه ای دارن به اسم "پارچالانديم"
يعنی هزار تكه شدم…
رفتن بی خداحافظی چقدر شبيه اين كلمه ست :)
4_5830471928850158638.ogg
زمان:
حجم:
401.6K
پاییزُفقطیہدلشکستھمیفهمہ . .
چقددلگیرھ💔🙂!
یکبار هم #هوشنگ_ابتهاج در مصاحبهای گفت «اصلا کسی دنبال آدم نمیگردد. همه ما اینطوریم.
آدمها غریب و بیپناه ماندهاند. دارند در خودشان میپوسند.»
انگار که رسم دنیا باشد.
در نهانِ شب بخیر گفتنِ هرشبم ، بغضی نهفته است !
و ترسی از اینکه شاید آخرین شبی باشد که تو را دارم
-امید بامداد