eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
چه شیرینِ... وقتی با یک لقب خاص شناخته بشی! مثل پرتقال من... آبیِ آرامم... مو فرفری... یادمه بهم میگفت زیبایِ من، کجایی صاحبِ زیبا؟!
مهم است که حالت خوب باشد، مهم است که لبخند بزنی، مهم است که بلد باشی با کوچکترین اتفاقات مثبت حوالی‌ات، دلخوش باشی. برای خوب بودنِ حالت، به هر چیز نه! که به ساده‌ترین چیزها چنگ بزن. برای خوب بودن حالت، کینه و کدورت‌ها را نادیده بگیر و به حسادت‌ها و رقابت‌ها و شماتت‌ها اهمیت نده. اهمیت نده که آدم‌ها چه برداشتی از کارهای تو دارند و حرف‌های تو را به کدامین زبان عداوت، تفسیر می‌کنند. اهمیت نده که روزگار چقدر حریص‌تر می‌شود هر روز به حرص دادنت، و آدم‌ها حریص‌تر می‌شوند هر روز به زمین زدنت. اهمیت نده... به هیچ چیز جز حال خوب و اهداف مهمی که داری اهمیت نده🦋 -نرگس صرافیان طوفان
بر این اصل زندگی کن ؛ بودنشان زیباست و نبودنشان ضرری ندارد .. 🍂
با آنکه رفته‌ای و مرا برده‌ای ز یاد 「 می‌خواهمت هنوز و به جان دوست دارمت 」♥️ -فروغ فرخزاد
「 خدارو چه دیدی رفیق ، شاید شد .. :)) 」
اونجایی که آقای میگه : ت میری اره میدونم ، نمیگم که بمون پیشم ولی تا لحظه رفتن یه عالم عاشقت میشم چقد غم داشته :) 🫀
ميگن يه كلمه ای دارن به اسم "پارچالانديم" يعنی هزار تكه شدم… رفتن بی خداحافظی چقدر شبيه اين كلمه ست :)
کوه با نخستین سنگ آغاز می شود و انسان با نخستین درد .. :) -احمد شاملو
4_5830471928850158638.ogg
زمان: حجم: 401.6K
پاییزُ‌فقط‌یہ‌دلشکستھ‌میفهمہ‌ . . چقد‌دلگیرھ💔🙂!
🖇♥️ تک پر بودن و عاشق بودن رو از جناب باید یاد گرفت اونجا که به زیبایی میفرمایند : "دو عالم را به یک بار از دل تنگ برون کردیم، تا جای تو باشد"