eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
دل به تو سجده می‌كند قبله اگر چه نيستی ... -سعدی
همینقدر قشنگ میگه : « به تمـام سلول‌هایم وارد شدی » ♥️
در نهانِ شب بخیر گفتنِ هرشبم ، بغضی نهفته است ! و ترسی از اینکه شاید آخرین شبی باشد که تو را دارم -امید بامداد
Hans Zimmer4_5958570870346614357.mp3
زمان: حجم: 10.5M
نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچیک از مردم این آبادی... به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم می گذرد، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند... لحظه ها عریانند.. به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز -سهراب سپهری
بار دیگر صبح شد بیدار شد این زندگی ای تمام حس بودن های من"صبحت بخیر"
هر موقع پیش بی‌بی غر می‌زدی، می‌گفت ؛ 《خب حالا تو ام! چرخ روزگار که از رو دلت رد نشده این همه داری آه و ناله می‌کنی مادر جان... حتی اگه رد هم شده باشه باز نباید غصه بخوری! دل مثل میوه‌س؛ همه‌ جورش قشنگه! شکستش قشنگه... خشکش قشنگه! لهش قشنگه؛ پودرش قشنگه! مهم فقط اون تالاپ و تولوپس؛ همین که می‌زنه ینی خدا کریمه هنوز! فکر نمی‌کنم تا وقتی اون بالایی کریمه ناامیدی روا باشه!》 -هانیه قبادی
آسمانِ شهر مه‌آلود و بارانی‌ست ، امّا از سقفِ اتاقِ من ستاره می‌بارد. دارم در تاریکی، چشمهایت را با انگشتِ خیال رویِ سقف نقّاشی می‌کنم ، و تو لبخند میزنی .. -عادل رستمکلایی
「 و سوگند به آسمان و آنکه آن را بنا کرد .. 」🪐✨
محبوبم می‌پرسد : تفاوت میان من و آسمان چیست؟ تفاوت این است عشق من وقتی تو می‌خندی آسمان از یادم می‌رود :) ♥️ -نزار قبانی
یک‌بار هم در مصاحبه‌ای ‌گفت «اصلا کسی دنبال آدم نمی‌گردد. همه ما این‌طوریم. آدم‌ها غریب و بی‌پناه مانده‌اند. دارند در خودشان می‌پوسند.» انگار که رسم دنیا باشد