eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
از او که گفت : «یارِ تو هستم» ولی نبود از خود که زخم خورده‌ام از یار ، خسته‌ام - محمد علی بهمنی
•[ وصـٰال ]•🌵
-یک فنجان شعر 🦋💙 ما گشته‌ایم، نیست، تو هم جستجو نکن آن روزها گذشت، دگر آرزو مکن دیگر سراغ خاطره‌ها
-یک فنجان شعر 🦋💙 ما را کبوترانه وفادار کرده است آزاد کرده است و گرفتار کرده است بامت بلند باد! که دلتنگی‌ات مرا از هر چه هست غیرِ تو بیزار کرده است خوشبخت آن دلی که گناهِ نکرده را در پیشگاهِ لطفِ تو اقرار کرده است تنها گناهِ ما طمعِ بخششِ تو بود ما را کرامتِ تو گنه‌کار کرده است چون سرو سرفرازم و نزدِ تو سر به زیر قربانِ آن گلی که مرا خوار کرده است - فاضل نظری
「 و ما خدا را داریم به ازاری هرآنچه نداریم .. 」🕊☘
عشق مساوی با سازگاری نیست، این‌که عاشق کسی می‌شوید، لزوماً به این معنا نیست که شریک خوبی برایتان است و می‌توانید مدتی طولانی با او باشید. عشق فرایندی عاطفی است؛ درحالی‌که سازگاریْ فرایندی منطقی است و آب این دو همیشه به یک جوی نمی‌رود.. - مارک منسن - عشق کافی نیست
زندگی در اعماقِ عادت‌ها هیچ فرقی با مرگ ندارد تو مُرده‌ای، فقط معنای مرگ را نمی‌دانی! زندگی در اعماق، امن است؛ امّا زیبا نیست.. ماهی‌هایی که در اعماقند صید نمی‌شوند امّا، طلوع خورشید را نمی‌بینند، کشتی‌ها را نمی‌بینند، اسبی را که اکنون پا در دریا گذاشت! آن را هم نخواهند دید.. بله زندگی در اعماق غم انگیز است..✨ - رسول یونان
🖇♥️ دقیقا اونجایی که میگه : "نشسته ام وسط زندگی، صبور، غمگین، امیدوار، خسته و ادامه دهنده، و ادامه دهنده" دقیقا همونجا نشستم :)
「 هم‌خسته‌بیگانه‌هم‌آزرده‌خویشم 」
من از پدرم آموخته‌ام.. زینب عاشق بود عاشقِ برادر خود میدانی عاقبتِ عاشقی را . .؟ عاشق را که برعکس کن می‌شود؛ قشاع حال دهخدا را می شناسی؟ در لغت نامه‌اش دیده‌ام که معنی قشاع میشود؛ دردی که آدم را از درمان مایوس میکند... زینب سلام‌الله‌علیها ذره ذره از درد ذوب شد برای زینبی شدن باید ذره ذره ذوب شوی -السلام‌علیك‌یـافخرالمخدرات