eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
•[ وصـٰال ]•🌵
تو که باشی... دل من قرص است که پروانه ها هنوز پرواز میکنند...
•[ وصـٰال ]•🌵
#انرژی_مثبت 🌼 نفس عمیق بکش ... و استرس هاتو بیرون کن تو لایق حالِ خوبی... 😌🌱
🌼 هوای توی گل فروشی، خاروندن رد کش جوراب، دیر میرسی سرکار و رییس هنوز نیومده، خنکی اون طرف بالش، اسم عطر تو بپرسن، لیسیدن انگشتهای پفکی، وقتی نوزادی انگشتتو محکم بگیره، بوی تن نوزاد، وقتی خوابی یکی پتو بندازه روت، مغز کاهو، حرف زدن بچه با خودش وقتی داره تنهایی بازی میکنه، آخر سفر بشینی همه عکس‌هایی رو که گرفتی نگاه کنی، وقتی کسی بهت میگه صدای خندت رو دوست داره، وقتی خندت می‌گیره و خندتو نگه می‌داری، بچه‌ها بازیشونو نگه دارن تا از کوچه رد بشی، با پای برهنه روی شن‌ های خیس ساحل قدم می‌زنی، بوی چمن خیس.. اینا همه دلایل کافی‌ان تا شما زندگی رو ساده بگیرین و از این همه لذت‌های كوچیكِ زندگی خوشبختی رو احساس كنید..
•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_جرعه_کتاب 📚 عشقی که در آن احترام نباشد عشق نیست، و فرار از آن نه تنها شکست نیست، که بزرگترین پی
📚 وقتی کسی که عاشقشی رهات می کنه، بهش لبخند بزن و بذار بره، به این میگن مین گذاری، جدی میگم، دنبالش رفتن هیچ فایده ای نداره! درسته که بعد از اون، روزها و شب های زیادی با خاطراتش زندگی می کنی، اما خب وقتی که بی دلیل رهات می کنه، حتی اگه با کس دیگه ای هم باشه، یه شب با تمام مهر و علاقه ای که به اون طرف داره، دلش هوس یه عشق واقعی می کنه. اون وقت شاید تو داری با دوست هات شام می خوری، یا شاید هم داری فیلم نگاه می کنی و اون بی تفاوت به هرچی که گذشته بهت پیام میده، دلم واست تنگ شده! غافل از اینکه هیچ چیز نمی تونه گذشته رو بر گردونه، هیچکس نمی تونه گذشته رو جبران کنه. فقط مثل این می مونه که جفت پا بپره روی اون مین! 📘💙 قهوه سرد آقای نویسنده
ای هَستِ تو پنهان شده در هستیِ پنهان من ... 👤 مولانا @nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
شعرم از ناله ی عشاق غم انگیزتر است داد از آن زخمه كه دیگر ره بیداد گرفت ツ
ميدوني؟! آدم هميشه بايد تو زندگيش كسايی رو نگه داره كه دركش ميكنن، بقيه حكم پيام بازرگانی رو دارن.. يك پيام بازرگانی هيچوقت نبايد خيلی طولانی شه..🍃💚
کسی که بدونه شما ناراحتید و بذاره با اون حال روزهاتون رو سپری کنید هیچ کسیتون نیست! 🎈👀
گاهی، برای رها شدن از زخم‌های زندگی باید بخشید و گذشت. میدانم که، بخشیدن کسانی که از آنها زخم خورده‌ایم سخت‌ترین کار دنیاست، اما تا زمانی که هر صبح چشمان خود را با کینه باز کنیم، و آدمهای خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود، هر روز محاکمه‌شان کنیم، رنگ آرامش را نخواهیم دید. گاه، چشم‌ها را باید بست و از کنار تمام بد بودن‌ها گذشت. @nosh_daroy_mannn
شازده کوچولو گفت:شاید باورت نشه! گل با تعجب پرسید:چیو؟ شازده کوچولو گفت:اینکه بعضی شبا میشه نخوابید و تا صبح به تو فکر کرد..! ツ
•[ وصـٰال ]•🌵
فکر کن چقدر قشنگه😍😍😍 @nosh_daroy_mannn