eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
ميدوني؟! آدم هميشه بايد تو زندگيش كسايی رو نگه داره كه دركش ميكنن، بقيه حكم پيام بازرگانی رو دارن.. يك پيام بازرگانی هيچوقت نبايد خيلی طولانی شه..🍃💚
کسی که بدونه شما ناراحتید و بذاره با اون حال روزهاتون رو سپری کنید هیچ کسیتون نیست! 🎈👀
گاهی، برای رها شدن از زخم‌های زندگی باید بخشید و گذشت. میدانم که، بخشیدن کسانی که از آنها زخم خورده‌ایم سخت‌ترین کار دنیاست، اما تا زمانی که هر صبح چشمان خود را با کینه باز کنیم، و آدمهای خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود، هر روز محاکمه‌شان کنیم، رنگ آرامش را نخواهیم دید. گاه، چشم‌ها را باید بست و از کنار تمام بد بودن‌ها گذشت. @nosh_daroy_mannn
شازده کوچولو گفت:شاید باورت نشه! گل با تعجب پرسید:چیو؟ شازده کوچولو گفت:اینکه بعضی شبا میشه نخوابید و تا صبح به تو فکر کرد..! ツ
•[ وصـٰال ]•🌵
فکر کن چقدر قشنگه😍😍😍 @nosh_daroy_mannn
یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم به هر حال ممنون از مشتت! ツ
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی! کی بود ،کجا رفت، چرا بود و چرا نیست... 💔🚶‍♀🌙
شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد!
عموم میگفت هیچ وقت نباید در مورد چیزی که دوستش داری با آدم ها حرف بزنی، چون بدون شک اون رو ازت میگیرن.. اما من فهمیدم با خدا هم نمیشه در مورد چیزی که دوست داری حرف زد، اصلا به دنیا اومدیم تا چیزهایی که دوست داریم رو از دست بدیم.. هرچند از لذت دوست داشتن هم نمیشه به خاطر از دست دادن گذشت..
و من به اندازه‌یِ تمامِ باران هایِ آمده و نیامده‌یِ این شهرِ شلوغ ، برایِ « با تو بودن » دلم تنگ است!
ظلمِ شب را شانه یِ دلدار می‌باید که نیست...!✨💛