+ مردم منو میدیدن میگفتن مخش تکون خورده، ولی من به مامانم میگفتم من دلم تکون خورده نه مخم!
مادرم میگفت گور بابای مخ، تو دلت قدِ صدتا مخ میارزه، به خدا گفت! به همین زمین قسم گفت...
- مادرت نپرسید عاشق کی شدی؟ نپرسید اسمش چیه؟
+ مادرا که از آدم چیزی نمیپرسن...
همه چیو خودشون میدونن.👩👦❤️
وقتی دوريم،
همهچيز يه جور ديگست!
نميشه رفت تا دمِ درِ خونش،
ديدش و برگشت...
نميشه قرارِ صبحونه فردا رو گذاشت!
نميشه گفت: فردا ميايی بريم تا بازار؟!
نميشه رفت...
نميشه!
وقتی دوريم،
یه چيزای معمولی ديگه اونقدر رويايی ميشن
كه يهو فكر میكنی وقتی نزديك بود
خيلی خوب بود! معمولی نبود...
" دور نشين الهی از هم" :)🍃
-صابر ابر
یه جا هست که خدا در نهایتِ دلبری میگه:
«فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا»
یعنی:«تو در حفاظت کامل مایی»
میخوام بگم اگر فقط خدا رو داری بدون که اون ازت جوری محافظت میکنه و مسیرایی رو بلده که نه کسی محافظت میکنه نه بلدشونه✨♥️
#توئیت 🖇♥️
شما میگید بهش فکر نکن،
فراموشش کن ولی #سعید_شیروانی میگه:
"من قصهی فراق تو را خاک کردهام.
حاصل چه شد؟!
جوانه زدی، بیشتر شدی!"
و کافیست که تو قیافهی ناشادی بگیری تا من همهی شادی ها و خوشبختی های دنیا را در خطوطِ درهم فشردهی آن چهرهای که خدا می داند چقدر دوستش میدارم، گم کنم!❤️
-احمد شاملو