وقتی دوريم،
همهچيز يه جور ديگست!
نميشه رفت تا دمِ درِ خونش،
ديدش و برگشت...
نميشه قرارِ صبحونه فردا رو گذاشت!
نميشه گفت: فردا ميايی بريم تا بازار؟!
نميشه رفت...
نميشه!
وقتی دوريم،
یه چيزای معمولی ديگه اونقدر رويايی ميشن
كه يهو فكر میكنی وقتی نزديك بود
خيلی خوب بود! معمولی نبود...
" دور نشين الهی از هم" :)🍃
-صابر ابر
یه جا هست که خدا در نهایتِ دلبری میگه:
«فَإِنَّكَ بِأَعْيُنِنَا»
یعنی:«تو در حفاظت کامل مایی»
میخوام بگم اگر فقط خدا رو داری بدون که اون ازت جوری محافظت میکنه و مسیرایی رو بلده که نه کسی محافظت میکنه نه بلدشونه✨♥️
#توئیت 🖇♥️
شما میگید بهش فکر نکن،
فراموشش کن ولی #سعید_شیروانی میگه:
"من قصهی فراق تو را خاک کردهام.
حاصل چه شد؟!
جوانه زدی، بیشتر شدی!"
و کافیست که تو قیافهی ناشادی بگیری تا من همهی شادی ها و خوشبختی های دنیا را در خطوطِ درهم فشردهی آن چهرهای که خدا می داند چقدر دوستش میدارم، گم کنم!❤️
-احمد شاملو