•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_جرعه_کتاب 📚 عشقی که در آن احترام نباشد عشق نیست، و فرار از آن نه تنها شکست نیست، که بزرگترین پی
#یک_جرعه_کتاب 📚
وقتی کسی که عاشقشی رهات می کنه، بهش لبخند بزن و بذار بره، به این میگن مین گذاری، جدی میگم، دنبالش رفتن هیچ فایده ای نداره!
درسته که بعد از اون، روزها و شب های زیادی با خاطراتش زندگی می کنی، اما خب وقتی که بی دلیل رهات می کنه، حتی اگه با کس دیگه ای هم باشه، یه شب با تمام مهر و علاقه ای که به اون طرف داره، دلش هوس یه عشق واقعی می کنه.
اون وقت شاید تو داری با دوست هات شام می خوری، یا شاید هم داری فیلم نگاه می کنی و اون بی تفاوت به هرچی که گذشته بهت پیام میده، دلم واست تنگ شده!
غافل از اینکه هیچ چیز نمی تونه گذشته رو بر گردونه، هیچکس نمی تونه گذشته رو جبران کنه.
فقط مثل این می مونه که جفت پا بپره روی اون مین!
#روزبه_معین
📘💙 قهوه سرد آقای نویسنده
•[ وصـٰال ]•🌵
شعرم از ناله ی عشاق غم انگیزتر است
داد از آن زخمه كه دیگر ره بیداد گرفت
ツ
ميدوني؟!
آدم هميشه بايد تو زندگيش كسايی رو نگه داره كه دركش ميكنن،
بقيه حكم پيام بازرگانی رو دارن..
يك پيام بازرگانی هيچوقت نبايد خيلی طولانی شه..🍃💚
کسی که بدونه شما ناراحتید و بذاره با اون حال روزهاتون رو سپری کنید هیچ کسیتون نیست! 🎈👀
گاهی، برای رها شدن از زخمهای زندگی باید بخشید و گذشت.
میدانم که، بخشیدن کسانی که از آنها زخم خوردهایم سختترین کار دنیاست، اما تا زمانی که هر صبح چشمان خود را با کینه باز کنیم، و آدمهای خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود، هر روز محاکمهشان کنیم، رنگ آرامش را نخواهیم دید.
گاه، چشمها را باید بست و از کنار تمام بد بودنها گذشت.
@nosh_daroy_mannn
شازده کوچولو گفت:شاید باورت نشه!
گل با تعجب پرسید:چیو؟
شازده کوچولو گفت:اینکه بعضی شبا میشه نخوابید و تا صبح به تو فکر کرد..!
ツ
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی!
کی بود ،کجا رفت، چرا بود و چرا نیست... 💔🚶♀🌙
#شهریار