eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
「 در انـدک مـن تویی فرآوان ! یا رب :) 🌿 」
و کافی‌ست که تو قیافه‌ی ناشادی بگیری تا من همه‌ی شادی ‌ها و خوشبختی ‌های دنیا را در خطوطِ درهم فشرده‌ی آن چهره‌ای که خدا می ‌داند چقدر دوستش می‌دارم، گم کنم!❤️ -احمد شاملو
تا حالا شده دلت بخواد برگردی به عقب؟✨
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه. برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن. برای همه ی اینا کافیه.🤍
بی عشق زیستن را جز نیستی چه نام است؟! :)🚬🖤 -حسین منزوی
♥️🌿🍃🕊
یکی بهم میگفت: «اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی؛ اگرنمیتونی فراموشش کنی؛ یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده!» داشتم فکرمیکردم راست میگه ها. شاید قشنگترین نوع دلبستگی همین باشه که روحت گیر اون آدم باشه. جوری که دلت بخواد توو لحظه لحظه ی زندگیت، توو خوشحالیت، توو شادیات، توو ناراحتیت، تووغم هات باشه! یکی که همیشگی باشه...💑
🖇♥️ یه افسانه هست که میگه: وقتی کسی بهت فکر می‌کنه، ناخودآگاه دلتنگش میشی" این همون روزنه‌ی امیدیه که منو وادار به زندگی می‌کنه... -آرزو ضابطی