یکی بهم میگفت:
«اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی؛
اگرنمیتونی فراموشش کنی؛
یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده!»
داشتم فکرمیکردم راست میگه ها.
شاید قشنگترین نوع دلبستگی همین باشه
که روحت گیر اون آدم باشه.
جوری که دلت بخواد توو لحظه لحظه ی زندگیت،
توو خوشحالیت، توو شادیات، توو ناراحتیت، تووغم هات باشه!
یکی که همیشگی باشه...💑
#توئیت 🖇♥️
یه افسانه هست که میگه:
وقتی کسی بهت فکر میکنه،
ناخودآگاه دلتنگش میشی"
این همون روزنهی امیدیه که منو
وادار به زندگی میکنه...
-آرزو ضابطی
روزگارم این است : دلخوشم با غزلی ، تکه نانی ، آبی ، جملهی کوتاهی ، یا به شعر نابی ...
و اگر باز بپرسی گویم : دلخوشم با نفسی ، حبه قندی چایی ، صحبت اهل دلی ، فارغ از همهمهی دنیایی ...
دل خوشیها کم نیست ، دیدهها نابیناست !
- سهراب سپهری
☀️ صبح بخیر
امروز یه جمله ای رو شنیدم که میگفت:
رشد درد داره!
تغییر هم درد داره!
اما هیچی به اندازه ی درجا زدن در جایی که بهش تعلق نداری دردناک نیست!
نترس از اینکه کُند رشد کنی
ولی از این بترس که فقط درجا بزنی✨
عشق دوم مهم تر از عشق اوله!
کسی که بعد از مدت ها بیاید و بتواند
باورت را
اعتماد از دست رفته ات را
خرابه و ویرانه های روحت را
دوباره از نو بسازد و آباد کند
دست کم از یک معجزه گر ندارد.
عشق دوم قطعاً مهم تر از عشق اوله!❤️
-فربد فروتن