به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که
بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه.
برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش،
برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن.
برای همه ی اینا کافیه.🤍
یکی بهم میگفت:
«اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی؛
اگرنمیتونی فراموشش کنی؛
یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده!»
داشتم فکرمیکردم راست میگه ها.
شاید قشنگترین نوع دلبستگی همین باشه
که روحت گیر اون آدم باشه.
جوری که دلت بخواد توو لحظه لحظه ی زندگیت،
توو خوشحالیت، توو شادیات، توو ناراحتیت، تووغم هات باشه!
یکی که همیشگی باشه...💑
#توئیت 🖇♥️
یه افسانه هست که میگه:
وقتی کسی بهت فکر میکنه،
ناخودآگاه دلتنگش میشی"
این همون روزنهی امیدیه که منو
وادار به زندگی میکنه...
-آرزو ضابطی
روزگارم این است : دلخوشم با غزلی ، تکه نانی ، آبی ، جملهی کوتاهی ، یا به شعر نابی ...
و اگر باز بپرسی گویم : دلخوشم با نفسی ، حبه قندی چایی ، صحبت اهل دلی ، فارغ از همهمهی دنیایی ...
دل خوشیها کم نیست ، دیدهها نابیناست !
- سهراب سپهری
☀️ صبح بخیر