eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
به نظرم قشنگترین شکلی که میشه به کسی دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه. برای خوشحالی، برای عشق، برای آرامش، برای تکیه کردن، برای پا به پای هم تلاش کردن. برای همه ی اینا کافیه.🤍
بی عشق زیستن را جز نیستی چه نام است؟! :)🚬🖤 -حسین منزوی
♥️🌿🍃🕊
یکی بهم میگفت: «اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی؛ اگرنمیتونی فراموشش کنی؛ یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده!» داشتم فکرمیکردم راست میگه ها. شاید قشنگترین نوع دلبستگی همین باشه که روحت گیر اون آدم باشه. جوری که دلت بخواد توو لحظه لحظه ی زندگیت، توو خوشحالیت، توو شادیات، توو ناراحتیت، تووغم هات باشه! یکی که همیشگی باشه...💑
🖇♥️ یه افسانه هست که میگه: وقتی کسی بهت فکر می‌کنه، ناخودآگاه دلتنگش میشی" این همون روزنه‌ی امیدیه که منو وادار به زندگی می‌کنه... -آرزو ضابطی
•[ وصـٰال ]•🌵
گوش بده و آروم بخواب شبت بخیر؛ غمت نیز ...🌙💛
‌ روزگارم این است : دل‌خوشم با غزلی ، تکه نانی ، آبی ، جمله‌ی کوتاهی ، یا به شعر نابی ... و اگر باز بپرسی گویم : دل‌خوشم با نفسی ، حبه قندی چایی ، صحبت اهل دلی ، فارغ از همهمه‌ی دنیایی ... دل خوشی‌ها کم نیست ، دیده‌ها نابیناست ! - سهراب سپهری ☀️ صبح بخیر
🍃🕊🌿
「 یه روزی خستگی‌هامو میفروشم ، باهاش آرزوهامو می‌خرم :))) 」🌿☀️