•[ وصـٰال ]•🌵
شعرم از ناله ی عشاق غم انگیزتر است
داد از آن زخمه كه دیگر ره بیداد گرفت
ツ
ميدوني؟!
آدم هميشه بايد تو زندگيش كسايی رو نگه داره كه دركش ميكنن،
بقيه حكم پيام بازرگانی رو دارن..
يك پيام بازرگانی هيچوقت نبايد خيلی طولانی شه..🍃💚
کسی که بدونه شما ناراحتید و بذاره با اون حال روزهاتون رو سپری کنید هیچ کسیتون نیست! 🎈👀
گاهی، برای رها شدن از زخمهای زندگی باید بخشید و گذشت.
میدانم که، بخشیدن کسانی که از آنها زخم خوردهایم سختترین کار دنیاست، اما تا زمانی که هر صبح چشمان خود را با کینه باز کنیم، و آدمهای خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود، هر روز محاکمهشان کنیم، رنگ آرامش را نخواهیم دید.
گاه، چشمها را باید بست و از کنار تمام بد بودنها گذشت.
@nosh_daroy_mannn
شازده کوچولو گفت:شاید باورت نشه!
گل با تعجب پرسید:چیو؟
شازده کوچولو گفت:اینکه بعضی شبا میشه نخوابید و تا صبح به تو فکر کرد..!
ツ
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی!
کی بود ،کجا رفت، چرا بود و چرا نیست... 💔🚶♀🌙
#شهریار