eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
🖇♥️ یه افسانه هست که میگه: وقتی کسی بهت فکر می‌کنه، ناخودآگاه دلتنگش میشی" این همون روزنه‌ی امیدیه که منو وادار به زندگی می‌کنه... -آرزو ضابطی
•[ وصـٰال ]•🌵
گوش بده و آروم بخواب شبت بخیر؛ غمت نیز ...🌙💛
‌ روزگارم این است : دل‌خوشم با غزلی ، تکه نانی ، آبی ، جمله‌ی کوتاهی ، یا به شعر نابی ... و اگر باز بپرسی گویم : دل‌خوشم با نفسی ، حبه قندی چایی ، صحبت اهل دلی ، فارغ از همهمه‌ی دنیایی ... دل خوشی‌ها کم نیست ، دیده‌ها نابیناست ! - سهراب سپهری ☀️ صبح بخیر
🍃🕊🌿
「 یه روزی خستگی‌هامو میفروشم ، باهاش آرزوهامو می‌خرم :))) 」🌿☀️
امروز یه جمله ای رو شنیدم که میگفت: رشد درد داره! تغییر هم درد داره! اما هیچی به اندازه ی درجا زدن در جایی که بهش تعلق نداری دردناک نیست! نترس از اینکه کُند رشد کنی ولی از این بترس که فقط درجا بزنی✨
عشق دوم مهم تر از عشق اوله! کسی که بعد از مدت ها بیاید و بتواند باورت را اعتماد از دست رفته ات را خرابه و ویرانه های روحت را دوباره از نو بسازد و آباد کند دست کم از یک معجزه گر ندارد. عشق دوم قطعاً مهم تر از عشق اوله!❤️ -فربد فروتن
‏صبح همگی بخیر مخصوصا اونایی که منتظرن وسط این همه نشدن یه بارم بشه. میشه، من مطمئنم. یکم دیگه صبر کن.🌱
🖇♥️ مثلِ دلبری کنید و بهش بگید: " چنان بنشسته‌ای در دل که میگویم، تویی دلِ خود... چنان پیوسته‌ای در ما که پندارم، که خودِ مایی... "