#توئیت 🖇♥️
یه افسانه هست که میگه:
وقتی کسی بهت فکر میکنه،
ناخودآگاه دلتنگش میشی"
این همون روزنهی امیدیه که منو
وادار به زندگی میکنه...
-آرزو ضابطی
روزگارم این است : دلخوشم با غزلی ، تکه نانی ، آبی ، جملهی کوتاهی ، یا به شعر نابی ...
و اگر باز بپرسی گویم : دلخوشم با نفسی ، حبه قندی چایی ، صحبت اهل دلی ، فارغ از همهمهی دنیایی ...
دل خوشیها کم نیست ، دیدهها نابیناست !
- سهراب سپهری
☀️ صبح بخیر
امروز یه جمله ای رو شنیدم که میگفت:
رشد درد داره!
تغییر هم درد داره!
اما هیچی به اندازه ی درجا زدن در جایی که بهش تعلق نداری دردناک نیست!
نترس از اینکه کُند رشد کنی
ولی از این بترس که فقط درجا بزنی✨
عشق دوم مهم تر از عشق اوله!
کسی که بعد از مدت ها بیاید و بتواند
باورت را
اعتماد از دست رفته ات را
خرابه و ویرانه های روحت را
دوباره از نو بسازد و آباد کند
دست کم از یک معجزه گر ندارد.
عشق دوم قطعاً مهم تر از عشق اوله!❤️
-فربد فروتن
صبح همگی بخیر مخصوصا اونایی که منتظرن وسط این همه نشدن یه بارم بشه.
میشه، من مطمئنم.
یکم دیگه صبر کن.🌱
#توئیت 🖇♥️
مثلِ #اوحدی_مراغهای دلبری کنید و بهش بگید:
" چنان بنشستهای در دل که میگویم،
تویی دلِ خود...
چنان پیوستهای در ما که پندارم،
که خودِ مایی... "