ميدوني؟!
آدم هميشه بايد تو زندگيش كسايی رو نگه داره كه دركش ميكنن،
بقيه حكم پيام بازرگانی رو دارن..
يك پيام بازرگانی هيچوقت نبايد خيلی طولانی شه..🍃💚
کسی که بدونه شما ناراحتید و بذاره با اون حال روزهاتون رو سپری کنید هیچ کسیتون نیست! 🎈👀
گاهی، برای رها شدن از زخمهای زندگی باید بخشید و گذشت.
میدانم که، بخشیدن کسانی که از آنها زخم خوردهایم سختترین کار دنیاست، اما تا زمانی که هر صبح چشمان خود را با کینه باز کنیم، و آدمهای خاطرات تلخ را زنده نگه داریم و در ذهن خود، هر روز محاکمهشان کنیم، رنگ آرامش را نخواهیم دید.
گاه، چشمها را باید بست و از کنار تمام بد بودنها گذشت.
@nosh_daroy_mannn
شازده کوچولو گفت:شاید باورت نشه!
گل با تعجب پرسید:چیو؟
شازده کوچولو گفت:اینکه بعضی شبا میشه نخوابید و تا صبح به تو فکر کرد..!
ツ
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی!
کی بود ،کجا رفت، چرا بود و چرا نیست... 💔🚶♀🌙
#شهریار
عموم میگفت هیچ وقت نباید در مورد چیزی که دوستش داری با آدم ها حرف بزنی، چون بدون شک اون رو ازت میگیرن..
اما من فهمیدم با خدا هم نمیشه در مورد چیزی که دوست داری حرف زد، اصلا به دنیا اومدیم تا چیزهایی که دوست داریم رو از دست بدیم..
هرچند از لذت دوست داشتن هم نمیشه به خاطر از دست دادن گذشت..
#روزبه_معین
و من به اندازهیِ تمامِ باران هایِ آمده و نیامدهیِ این شهرِ شلوغ ،
برایِ « با تو بودن » دلم تنگ است!