آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیاندیشم
که همین دوست داشتن زیباست :)))♥️
-فروغ فرخزاد
💭
اصلا نباش،
اصلا نیا،
اصلا به فکرِ من هم نبودی نبودی...
ولی دلبر جان؛
هر وقت بغض داشتی،هر وقت دستهایت سرد بود،
هروقت به پشت سرت نگاه کردی و کسی نبود،
هر وقت باختی،هروقت هیچ چیز نداشتی برای از دست دادن،
یادت باشد که؛
یک نفر هست که پایِ تمام نیامدن ها و نبودن ها و نخواستن هایت تمام قد ایستاده...
-فاطمه جوادی
پیش از پایان سال
مهمترين زنِ تاریخم بودی
و اکنون مهمترين زنْ
بعد از تولد این سال هستی
تو زنی هستی که او را با ساعتها و روزها نمیشمارم.
تو زنی هستی ساخته شده از میوهی شعر...
و از طلای رؤیاها...
تو زنی هستی که میلیونها سال پیش...
در تنم سکنی گزیده بود...💜👩🏻
-نزار قباني
«وأَقولُ لنفسي:
سيطلع من عَتْمتي قَمَرُ.»
و با خود زمزمه میکنم؛
از دلِ تاریکیام
ماهی پدیدار خواهد شد♥️🌑
-محمود درویش
آن لحظهها که مات
در انزوای خویش
یا در میان جمع،
خاموش می نشینم؛
موسیقی نگاه ِ تو را گوش می کنم!🎵♥️
-فریدون مشیری