eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
همه‌ی ما باید کسی را داشته باشیم که وقتی یک روز، روزِ ما نبود؛ بنشینیم رو به رویش و غرغر کنان از سیر تا پیازِ تمامِ بد بیاری هایمان را برایش تعریف کنیم و او هم لبخند به لب گوش کند و پایانِ هر جمله مان بگوید «حق داشتی پس اینقد عصبی بشی، حالا ولش کن مهم نیست، فدایِ سرت». میدانید آدم هرچقدر هم قوی باشد، باید کسی را داشته باشد که حالِ بدش را بفهمد. که نگذارد به حالِ خودش بماند. کسی که حالمان را به حالش گره زده باشد ...👀 -سحر رستگار
ز دوری تو نمردم، چه لاف مِهر زنم؟ که خاک بر سر من باد و مهربانی من🌸💗 -محتشم کاشانی
از این سرای زشت پناه می برم به شعر پناه می برم به عشق عشق تو است، که رخشان کند زندگانیم -نزار قبانی
آدما یه وقتایی دلتو میشکنن، یه وقتایی همه‌ی باوراتو خراب میکنن. اولیه شاید یکم خاک بشینه روش بشه بعدش یه کاریش کرد. ولی دومی رو هیچکاری نمیشه کرد. هیچوقت باورای کسیو خراب نکنید. شاید بعدش دیگه هیچوقت نتونه هیچکسو باور کنه✨ -مهسا جلال
صدا کن مرا صدای تو خوب است ..♥️ -سهراب سپهری
به مو میرسه ولی پاره نمیشه .. 🌿
پنجره را باز كن همه چيز را به باد گفته‌ام...🪟🍃 -كامران‌ رسول‌ زاده
برایش جایی پنهانی نوشته بودم: «با شما همه چیز زیباتر است دل‌یار من؛ شب ها روشن، کلاغ ها رنگی و زندگی مثل همان شربت آلبالوی خنکی که وسط چله تابستان زیر نور تیز آفتاب خورده می‌شود. با شما دوست داشتن چیز مطلوبيست» -محیا زند