از این سرای زشت
پناه می برم به شعر
پناه می برم به عشق
عشق تو است،
که رخشان کند زندگانیم
-نزار قبانی
آدما یه وقتایی دلتو میشکنن،
یه وقتایی همهی باوراتو خراب میکنن.
اولیه شاید یکم خاک بشینه روش بشه بعدش یه کاریش کرد.
ولی دومی رو هیچکاری نمیشه کرد.
هیچوقت باورای کسیو خراب نکنید.
شاید بعدش دیگه هیچوقت نتونه هیچکسو باور کنه✨
-مهسا جلال
برایش جایی پنهانی نوشته بودم:
«با شما همه چیز زیباتر است دلیار من؛
شب ها روشن، کلاغ ها رنگی و زندگی مثل همان شربت آلبالوی خنکی که وسط چله تابستان زیر نور تیز آفتاب خورده میشود.
با شما دوست داشتن چیز مطلوبيست»
-محیا زند