قهوه میریزم برایت نیستی آن سوی میز
هی شکر میریزم و تلخ است جای خالی ات . .
- معصومه صابر .
آدم باید یکیو داشته باشه مثل شمس لنگرودی بهش بگه؛ «وقتی در من نگاه میکنی زخم های من آرام میگیرند . .»
•[ وصـٰال ]•🌵
•[ وصـٰال ]•🌵
-یک فنجان شعر 🦋💙 مثل آن مرداب غمگینی که نیلوفر نداشت، حال من بد بود اما هیچ کس باور نداشت! خوب مید
-یک فنجان شعر 🦋💙
بی من از کوچه گذر کردی و رفتی
بی من از شهر سفر کردی و رفتی!
قطرهای اشک درخشید به چشمان سیاهم
تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم
تو ندیدی . .
نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی
چون در خانه ببستم
دگر از پای نشستم . .
-هما میرافشار.
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای که همه نگاهِ من
خورده گره به رویِ تو . .♡
•[ وصـٰال ]•🌵
ولی ما یادمون نمیره دلبر از اونجایی دلبر شد،
که خندید و حواسش نبود ما محوشیم!