او را راحت گذاشتم.
نگفتم همه چیز درست می شود. برای آرام کردنش تلاشی نکردم.
گاهی اوقات بهتراست همه چیز را آن طور که هست رها کرد؛
اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند.
#ژوان_هریس
#مخاطب_خاص
يه متنِ تُركى هست كه ميگه : هركسى رو كه بيشتر از خدا دوست داشته باشى خدا ازت مى گيره ، هروقت هم بگى بدونِ اون نمى تونم زندگى كنم خدا به زور زنده نگهت ميداره :)
پدرم همیشه می گفت: به زندگی بعد از مرگ
اعتقاد داشته باش.
اما من با این مردم به مرگ قبل از زندگی
اعتقاد پیدا کردم.
و هر روز میمیرم
بی آنکه زندگی کرده باشم !...
#حسین_پناهی 🍃🌸
آدمیزاد بالأخره باید یهجایی تو زندگیش بفهمه یه چیزایی هست که دست اون نیست، که هرچی تلاش کنی تغییرش بدی خیلی فرقی نداره. با اینکه عادلانه نیست که روی زندگی تو تأثیرگذاره ولی باز دست تو نیست اصلاً. تلخه و دردناک و سخت ولی خب همینه دیگه، زندگی گاهاً تلخ و دردناک و سخته.. 🍒❤️
مظلومانهترین دلگرمی رو
آقای #ابی به خودش داد اونجا که گفت:
«واسه من کافیه این که
تــو از مـن خــــاطره داری...» 🥀
#یک_جرعه_کتاب📚
من،
برای آن که چیزی از خود
به تو بفهمانم،
جز چشمهایم،
چیزی ندارم..
#احمد_شاملو
📓 آیدا در آینه
💭
تو دنیایی که یکی امروز حالش خوبه، فردا کرونا میگیره و پس فرداش اسمشو جزو فوتی ها رد میکنن چرا بابت بخشیدن و محبت به همدیگه اینقدر خسیس میشیم💛🌼
شاملو در مصاحبه ای گفته بود: " من پيش از آيدا اصلا زنی را نمي شناختم!"
اين رو در حالی گفت كه آيدا همسر سوم او بود. زيبا نيست؟ اينكه ناگهان كسى به زندگی آدم بياد و تمام آدمای ديگه رو، يك توهم بخونه؟ ❤️🍓