eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
این آقای اخوان ثالث هم وقتی داشت میگفت : [ برو آنجا که تو را منتظرند ] فکر نکرد اگر کسی منتظرمون نباشه چی ؟ 💔
من به تنهایی معتاد بودم... اگه هر روز کمی با خودم خلوت نمی‌کردم‌،مثلِ این بود که ضعیف‌تر می‌شدم... چیزی نبود که به اون افتخار کنم اما وابسته‌ش شده بودم،تاریکیِ داخل اتاق برام مثل نورِ آفتاب بود. ✨
•[ وصـٰال ]•🌵
#یک_جرعه_کتاب📚 من، برای آن که چیزی از خود به تو بفهمانم، جز چشمهایم، چیزی ندارم.. #احمد_شاملو 📓
📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ... آن قدر که اشک ها خشک شوند باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد به چیز دیگری فکر کرد باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد... چه قدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد ؟ و چه قدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت ؟ 📙من او را دوست داشتم
•[ وصـٰال ]•🌵
دوست داشتن هاى اولِ صبح آنجا كه هنوز درگيرِ روزمرگى نشده‌اى ، آنجا كه چشم باز‌ میكنى و هواىِ يار در سر می‌پيچد ، عجيب می‌چسبد . . فكرش را بكن ، ‌باران هم ببارد . . !🌱 ☀️ روزتون بخیر
دلم به غمزه ربودی دگر چه می‌خواهی . .
🍉🎸 از من جدا نشو که تو نورِ دیده‌ ی منی آرامِ جان و مونسِ قلبِ خسته ی منی... 📔 حافظ @nosh_daroy_mannn
زیرا که من ریشه‌های تو را دریافته‌ام زیرا که صدای من با صدای تو آشناست @nosh_daroy_mannn
شايد بهم باز رسيم روزی كه من به سان دريایی خشكيدم و تو چون قايقی فرسوده بر خاک ماندی 🌸❤️ @nosh_daroy_mannn
تو مثل دلبری‌های پاییز میمانی آدم نمیداند نگاهت کند یا کوچه به کوچه عاشقانه در آغوش بگیرد...♥️🙃 @nosh_daroy_mannn
🖇♥️ آقای سوال خیلی خوبی پرسیدن با این مضمون که: «به چـی فکر کـنم توی تنهاییام که سمتِ تو یک شب حواسم نره...؟!» ولی متأسفانه هنوزم که هنوزه هیچ جوابی براش پیدا نشده... @nosh_daroy_mannn