•[ وصـٰال ]•🌵
دوست داشتن هاى اولِ صبح
آنجا كه هنوز درگيرِ روزمرگى نشدهاى ، آنجا كه چشم باز میكنى و هواىِ يار در سر میپيچد ، عجيب میچسبد . .
فكرش را بكن ، باران هم ببارد . . !🌱
☀️ روزتون بخیر
🍉🎸
از من جدا نشو که تو نورِ
دیده ی منی
آرامِ جان و مونسِ
قلبِ خسته ی منی...
📔 حافظ
@nosh_daroy_mannn
زیرا که من
ریشههای تو را دریافتهام
زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست
#احمد_شاملو
@nosh_daroy_mannn
شايد بهم باز رسيم
روزی كه من به سان دريایی خشكيدم
و تو چون قايقی فرسوده
بر خاک ماندی 🌸❤️
#احمد_شاملو
@nosh_daroy_mannn
تو مثل دلبریهای پاییز میمانی
آدم نمیداند نگاهت کند
یا کوچه به کوچه عاشقانه
در آغوش بگیرد...♥️🙃
#امید_آذر
@nosh_daroy_mannn
#توئیت 🖇♥️
آقای #روزبه_بمانی
سوال خیلی خوبی پرسیدن
با این مضمون که:
«به چـی فکر کـنم توی تنهاییام
که سمتِ تو یک شب حواسم نره...؟!»
ولی متأسفانه هنوزم که هنوزه هیچ جوابی براش پیدا نشده...
@nosh_daroy_mannn
💭
تا چند وقتِ پیش، فکر میکردم یادم میره، زمان؛ دغدغهها و... جاشونو میدن به فکر کردن بهت. اما وقتی دیدم مرد ۷۰ سالهای که یه عمری دغدغه دیده، میگه اگر قرار باشه انتخاب کنم تو بهشت کیو ببینم، دختر کدخدا، عشقِ چهارده سالگیمو دوست دارم ببینم، دیدم غلط فکر کردم.
گفت ببین، دروغ میگن یادت میره.
یادم نمیره... 🙄💛
@nosh_daroy_mannn
یک بار هم #هوشنگ_ابتهاج در مصاحبه ای گفت:
"اصلا کسی دنبال آدم نمی گردد همه ی ما این طوریم آدم ها غریب و بی پناه مانده اند دارند در خودشان می پوسند
انگار که رسم دنیا باشد..."
اصلا دیگه کی میتونه اینقدر قشنگ حال و روزِ این روزای ما رو توصیف کنه بعد از این صحبت؟ 💔
@nosh_daroy_mannn