یکی از قشنگترین دیالوگهای شهرزاد اونجا بود
که خود شهرزاد گفت:
شما یه اِستکانم سرد و گرم کنی تَرَک برمیداره!
حالا دل آدمیزاد که جایِ خود داره . .
این نوشته شمس تبریزی قشنگ ترین چیزی بود که امروز خوندم:
"ما باور کرده ایم که خداوند ما را از بالا می بیند، اما در واقع او از درون می نگرد..!"