eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
زیرا که من ریشه‌های تو را دریافته‌ام زیرا که صدای من با صدای تو آشناست @nosh_daroy_mannn
شايد بهم باز رسيم روزی كه من به سان دريایی خشكيدم و تو چون قايقی فرسوده بر خاک ماندی 🌸❤️ @nosh_daroy_mannn
تو مثل دلبری‌های پاییز میمانی آدم نمیداند نگاهت کند یا کوچه به کوچه عاشقانه در آغوش بگیرد...♥️🙃 @nosh_daroy_mannn
🖇♥️ آقای سوال خیلی خوبی پرسیدن با این مضمون که: «به چـی فکر کـنم توی تنهاییام که سمتِ تو یک شب حواسم نره...؟!» ولی متأسفانه هنوزم که هنوزه هیچ جوابی براش پیدا نشده... @nosh_daroy_mannn
•.🌿💚' امیدے هست، چون خدایی هست @nosh_daroy_mannn
💭 تا چند وقتِ پیش، فکر می‌کردم یادم می‌ره، زمان؛ دغدغه‌ها و... جاشونو میدن به فکر کردن بهت. اما وقتی دیدم مرد ۷۰ ساله‌ای که یه عمری دغدغه دیده، می‌گه اگر قرار باشه انتخاب کنم تو بهشت کیو ببینم، دختر کدخدا، عشقِ چهارده سالگیمو دوست دارم ببینم، دیدم غلط فکر کردم. گفت ببین، دروغ می‌گن یادت میره. یادم نمیره... 🙄💛 @nosh_daroy_mannn
یک بار هم در مصاحبه ای ‌گفت: "اصلا کسی دنبال آدم نمی گردد همه ی ما این‌ طوریم آدم‌ ها غریب و بی پناه مانده اند دارند در خودشان می پوسند انگار که رسم دنیا باشد..." اصلا دیگه کی میتونه اینقدر قشنگ حال و روزِ این روزای ما رو توصیف کنه بعد از این صحبت؟ 💔 @nosh_daroy_mannn
زندگی بدون موسیقی اشتباهی بیش نیست .. ❤️🎼 ‌
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر❤️ کیستی که من این‌گونه به جد در دیارِ رؤیاهای خویش با تو درنگ می‌کنم؟ #احمد_شاملو
❤️ اگر قرار است بيايى، بيا! دل دل نكن... فقط طورى بيا كه هنوز هيچكس چنين آمدنى را به خود نديده باشد!! و دوستم داشته باش چنانكه هنوز هيچكس چنين دوست داشتنى را به خواب هم نديده باشد... 💛🌼 @nosh_daroy_mannn
صبح‌ها باید صندوقچه امید را باز کرد و یک گوشه آرام نشست و پازلِ خوشبختی را کامل کرد ؛ صبح یعنی آغاز و آغاز یعنی لبخندهایی که از ته دل باشد ... ☀️ روزتون بخیر @nosh_daroy_mannn
دیشب‌ با خدا دعوایم‌شد .. باهم قھرکردیم ; فکر کردم‌مرا دوست‌ندارد چندقطره اشک‌ریختم و خوابم برد صبح‌کھ بیدارشدم مادرم گفت : نمیدانےدیشب چه‌بارانی مےآمد ! .. ـ نوش دارو🌱