💭
تا چند وقتِ پیش، فکر میکردم یادم میره، زمان؛ دغدغهها و... جاشونو میدن به فکر کردن بهت. اما وقتی دیدم مرد ۷۰ سالهای که یه عمری دغدغه دیده، میگه اگر قرار باشه انتخاب کنم تو بهشت کیو ببینم، دختر کدخدا، عشقِ چهارده سالگیمو دوست دارم ببینم، دیدم غلط فکر کردم.
گفت ببین، دروغ میگن یادت میره.
یادم نمیره... 🙄💛
@nosh_daroy_mannn
یک بار هم #هوشنگ_ابتهاج در مصاحبه ای گفت:
"اصلا کسی دنبال آدم نمی گردد همه ی ما این طوریم آدم ها غریب و بی پناه مانده اند دارند در خودشان می پوسند
انگار که رسم دنیا باشد..."
اصلا دیگه کی میتونه اینقدر قشنگ حال و روزِ این روزای ما رو توصیف کنه بعد از این صحبت؟ 💔
@nosh_daroy_mannn
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر❤️ کیستی که من اینگونه به جد در دیارِ رؤیاهای خویش با تو درنگ میکنم؟ #احمد_شاملو
#با_دلبر ❤️
اگر قرار است بيايى، بيا!
دل دل نكن...
فقط طورى بيا كه هنوز هيچكس
چنين آمدنى را به خود
نديده باشد!!
و دوستم داشته باش
چنانكه هنوز هيچكس چنين
دوست داشتنى را
به خواب هم نديده باشد... 💛🌼
#امیروجود
@nosh_daroy_mannn
صبحها باید صندوقچه امید را باز کرد و یک گوشه آرام نشست و پازلِ خوشبختی را کامل کرد ؛ صبح یعنی آغاز و آغاز یعنی لبخندهایی که از ته دل باشد ...
☀️ روزتون بخیر
@nosh_daroy_mannn
دیشب با خدا دعوایمشد ..
باهم قھرکردیم ;
فکر کردممرا دوستندارد
چندقطره اشکریختم و خوابم برد
صبحکھ بیدارشدم مادرم گفت :
نمیدانےدیشب چهبارانی مےآمد ! ..
ـ نوش دارو🌱
وقتى مريض شدم توقع داشتم همھ
حواسِشون فقط به من باشھ ولـے بعد
فهمیدم آدما باید زندگـے خودشون رو
بکنن و اگھ شد و دوست داشتن گاهـے
کنارَم باشن؛ کنارم باشن و بیحوصِلھ
باشن؛ کنارم باشن و دعوا کنن کنارم
باشن و شادباشن؛ کنارم باشن و زندگے
معمولیشون رو بکنن؛ کنارم باشن؛
همینکھ گاهـے باشن بَسھ (؛🌱
دیالوگجهانبامنبرقص ..
نوش دارو🌱
شکوفه ها مرا یادِ تو میاندازند
حسِ خوبِ یادِ تو
زیرِ لب میگویم: سُبحانَاللّٰه!😍
نوش دارو🌱
هر روز صبح زنده میشوم و زندگی میکنم
برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند ...
☀️ روزتون بخیر
نوش دارو🌱