eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
زندگی بدون موسیقی اشتباهی بیش نیست .. ❤️🎼 ‌
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر❤️ کیستی که من این‌گونه به جد در دیارِ رؤیاهای خویش با تو درنگ می‌کنم؟ #احمد_شاملو
❤️ اگر قرار است بيايى، بيا! دل دل نكن... فقط طورى بيا كه هنوز هيچكس چنين آمدنى را به خود نديده باشد!! و دوستم داشته باش چنانكه هنوز هيچكس چنين دوست داشتنى را به خواب هم نديده باشد... 💛🌼 @nosh_daroy_mannn
صبح‌ها باید صندوقچه امید را باز کرد و یک گوشه آرام نشست و پازلِ خوشبختی را کامل کرد ؛ صبح یعنی آغاز و آغاز یعنی لبخندهایی که از ته دل باشد ... ☀️ روزتون بخیر @nosh_daroy_mannn
دیشب‌ با خدا دعوایم‌شد .. باهم قھرکردیم ; فکر کردم‌مرا دوست‌ندارد چندقطره اشک‌ریختم و خوابم برد صبح‌کھ بیدارشدم مادرم گفت : نمیدانےدیشب چه‌بارانی مےآمد ! .. ـ نوش دارو🌱
وقتى مريض شدم توقع داشتم همھ حواس‌ِشون فقط به من باشھ ولـے بعد فهمیدم آدما باید زندگـے خودشون رو بکنن و اگھ شد و دوست داشتن گاهـے کنارَم باشن؛ کنارم باشن و بی‌حوصِلھ باشن؛ کنارم باشن و دعوا کنن کنارم باشن و شادباشن؛ کنارم باشن و زندگے معمولیشون رو بکنن؛ کنارم باشن؛ همینکھ گاهـے باشن بَسھ (؛🌱 دیالوگ‌جهان‌بامن‌برقص .. نوش دارو🌱
غرق در خوابِ تو بودم ؛ مرگ بیدارم نکرد!
شکوفه ها مرا یادِ تو می‌اندازند حسِ خوبِ یادِ تو زیرِ لب می‌گویم: سُبحانَ‌اللّٰه!😍 نوش دارو🌱
هر روز صبح زنده می‌شوم و زندگی می‌‌کنم برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند ... ☀️ روزتون بخیر نوش دارو🌱
- کاش می‌توانستم شکلِ دیگرے از خودم را بدون هیچ رنج و اندوهـے ببینم .. نوش دارو🌱
به آفتاب احتياج داشتم احتياج داشتم به دميدن صبح تا بيدار شوم از كابوس خوش آمدی! روزگار غم انگيزی داشتم بی تو پرده ی پنجره ام از ابر بود هر شب با گريه به خواب می رفتم و كشتی ها در بالش من غرق می شدند...🌼 نوش دارو 🌱
هربار که نِگاهت می‌کنم جمله‌ای آشنا به ذهنم خطور می‌کند : در اين سرزمين، چيزی‌هست‌ كه ارزش زندگی کردن دارد ...! ♥️🙃 نوش دارو🌱
💭 ما شمالیا یِ جمله داریم که میگه " مِن ته دِله دَردِسته بَمیرِم " معنیش میشه : من واسه دردی که روی دلت چنگ انداخته بمیرم ، خیلی حس خوبیه که هرکسی یِ نفر اینجوری داشته باشه. واستون از اینا آرزو دارم . نوش دارو🌱