•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر❤️ کیستی که من اینگونه به جد در دیارِ رؤیاهای خویش با تو درنگ میکنم؟ #احمد_شاملو
#با_دلبر ❤️
اگر قرار است بيايى، بيا!
دل دل نكن...
فقط طورى بيا كه هنوز هيچكس
چنين آمدنى را به خود
نديده باشد!!
و دوستم داشته باش
چنانكه هنوز هيچكس چنين
دوست داشتنى را
به خواب هم نديده باشد... 💛🌼
#امیروجود
@nosh_daroy_mannn
صبحها باید صندوقچه امید را باز کرد و یک گوشه آرام نشست و پازلِ خوشبختی را کامل کرد ؛ صبح یعنی آغاز و آغاز یعنی لبخندهایی که از ته دل باشد ...
☀️ روزتون بخیر
@nosh_daroy_mannn
دیشب با خدا دعوایمشد ..
باهم قھرکردیم ;
فکر کردممرا دوستندارد
چندقطره اشکریختم و خوابم برد
صبحکھ بیدارشدم مادرم گفت :
نمیدانےدیشب چهبارانی مےآمد ! ..
ـ نوش دارو🌱
وقتى مريض شدم توقع داشتم همھ
حواسِشون فقط به من باشھ ولـے بعد
فهمیدم آدما باید زندگـے خودشون رو
بکنن و اگھ شد و دوست داشتن گاهـے
کنارَم باشن؛ کنارم باشن و بیحوصِلھ
باشن؛ کنارم باشن و دعوا کنن کنارم
باشن و شادباشن؛ کنارم باشن و زندگے
معمولیشون رو بکنن؛ کنارم باشن؛
همینکھ گاهـے باشن بَسھ (؛🌱
دیالوگجهانبامنبرقص ..
نوش دارو🌱
شکوفه ها مرا یادِ تو میاندازند
حسِ خوبِ یادِ تو
زیرِ لب میگویم: سُبحانَاللّٰه!😍
نوش دارو🌱
هر روز صبح زنده میشوم و زندگی میکنم
برای رویاهایی که منتظرند به دست من واقعی شوند ...
☀️ روزتون بخیر
نوش دارو🌱
- کاش میتوانستم شکلِ دیگرے
از خودم را بدون هیچ رنج و
اندوهـے ببینم ..
نوش دارو🌱
به آفتاب احتياج داشتم
احتياج داشتم به دميدن صبح
تا بيدار شوم از كابوس
خوش آمدی!
روزگار غم انگيزی داشتم بی تو
پرده ی پنجره ام از ابر بود
هر شب
با گريه به خواب می رفتم
و كشتی ها
در بالش من غرق می شدند...🌼
#رسول_یونان
نوش دارو 🌱
هربار که نِگاهت میکنم
جملهای آشنا به ذهنم خطور میکند :
در اين سرزمين، چيزیهست
كه ارزش زندگی کردن دارد ...!
♥️🙃
#محمود_درویش
نوش دارو🌱
💭
ما شمالیا یِ جمله داریم که میگه
" مِن ته دِله دَردِسته بَمیرِم "
معنیش میشه :
من واسه دردی که روی دلت چنگ انداخته بمیرم ،
خیلی حس خوبیه که هرکسی یِ نفر اینجوری داشته باشه.
واستون از اینا آرزو دارم .
نوش دارو🌱