eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
یاد آن شب که دلش را به دلم داد بخیر :)
Shajarian4_5974216937989734401.mp3
زمان: حجم: 9.5M
با استاد تنهاتون میزارم شب بخیر🎧 نوش دارو🌱
هر صبح به لب‌هایت بیاموز که بخندند ، به قلبت بیاموز که با عشق بتپد ، به احساست بیاموز که جز به سمت و سوی خوبی نرود و آنگاه به زندگی‌ بگو شروع تازه‌ات مبارک ... ☀️ روزتون بخیر نوش دارو🌱
بی مرزتر از عشقم و بی خانه‌تر از باد ای فاتح بی لشگر من خانه‌ات اباد نوش دارو🌱
غم انگیز‌ ترین داستان کوتاه پنج کلمھ اے رو نیما یوشیج گفتھ اونجا کھ میگه: دیدمش گفتم منم! نشناخت او :) نوش دارو🌱
این جمله حضرت علی حقیقتا محشره: اللهم اجعل نفسی اول کریمه تنتزعها من کرائمی... خدایا چنان کن که از چیزهای ارزشمند زندگیم، جانم اولین چیزی باشد که از من میگیری... خطبه215 نهج البلاغه نوش دارو 🌱
خاطره هایت را توی خاک هم که بریزم تمام نمی شوی … جوانه می زنی سبز می کنی! نوش دارو🌱
باید یاد گرفت که آدما، عروسک نیستن. قرار نیست هروقت خوش خوشانَت بود سراغشون رو بگیری و هروقت خواستی پسشون بزنی و اونها لبخند ماسیده روی لب هاشون رو تحویلت بدن و بی صدا به آغوش بکشنت و بگن با اینکه هفته ی پیش دست و پاهامو از جا کندی، با مداد شمعی صورتمو خط خطی کردی، موهامو چیدی، ولی من هنوز عروسک تو باقی میمونم! 🥀❤️ ‌ نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
شود آیا که فراموش کنم چشم تو را ..؟💔
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر ❤️ اگر قرار است بيايى، بيا! دل دل نكن... فقط طورى بيا كه هنوز هيچكس چنين آمدنى را به خود ن
❤️ می‌دانی دلبر جان؟ بلاخره در یک عصر دل انگیز پاییزی؛ وقتی صدای خش خش برگ ها را زیر پاهایمان حس میکنیم؛ ودست در دست هم درکوچه های این شهر قدم برمیداریم، با لب هایی که از شدت سرما میلرزند ونفس هایی که در سینه ام حبس میشوند زمزمه خواهم کرد که؛ دوستت دارم!! پاییز... فصل رها کردن رازهایست که برای نگه داشتنشان کل سال را؛ جان کندم!!🍂♥️ نوش دارو🌱
بگذار کسی نداند که چگونه من به جای نوازش شدن، بوسیده شدن گزیده شده ام بگذار هیچ کس نداند هیچ کس! و از میان همه ی خدایان خدایی جز فراموشی بر این همه رنج آگاه نکردد..🌼💛