خاطره هایت را
توی خاک هم که بریزم
تمام نمی شوی …
جوانه می زنی
سبز می کنی!
#فرشته_رضایی
نوش دارو🌱
باید یاد گرفت که آدما، عروسک نیستن. قرار نیست هروقت خوش خوشانَت بود سراغشون رو بگیری و هروقت خواستی پسشون بزنی و اونها لبخند ماسیده روی لب هاشون رو تحویلت بدن و بی صدا به آغوش بکشنت و بگن با اینکه هفته ی پیش دست و پاهامو از جا کندی، با مداد شمعی صورتمو خط خطی کردی، موهامو چیدی، ولی من هنوز عروسک تو باقی میمونم! 🥀❤️
#حدیث_احمدی
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر ❤️ اگر قرار است بيايى، بيا! دل دل نكن... فقط طورى بيا كه هنوز هيچكس چنين آمدنى را به خود ن
#با_دلبر❤️
میدانی دلبر جان؟
بلاخره در یک عصر دل انگیز پاییزی؛
وقتی صدای خش خش برگ ها را زیر پاهایمان حس میکنیم؛
ودست در دست هم درکوچه های این شهر قدم برمیداریم،
با لب هایی که از شدت سرما میلرزند
ونفس هایی که در سینه ام حبس میشوند
زمزمه خواهم کرد که؛
دوستت دارم!!
پاییز...
فصل رها کردن رازهایست که برای نگه داشتنشان
کل سال را؛ جان کندم!!🍂♥️
#نیوشا_صیفی
نوش دارو🌱
بگذار کسی نداند
که چگونه من به جای نوازش شدن، بوسیده شدن
گزیده شده ام
بگذار هیچ کس نداند
هیچ کس!
و از میان همه ی خدایان
خدایی جز فراموشی
بر این همه رنج آگاه نکردد..🌼💛
#احمد_شاملو
به حرمت نان و نمکى که با هم خوردیم
نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه
نمک را بگذار برای من ؛ میخواهم این زخم
تا همیشه تازه بماند ... 🍂🧡
#شمس_لنگرودی
یه جمله عاشقانه لُری هست که میگه:
"هَرکی نارَه چی تُونی ذوقِش وِ چینَع؟!"
معنیش اینه که هرکی یه نفر مثل تو نداره دقیقا ذوق و شوقش به چیه ؟! 💑💕
نوش دارو🌱
شب بخیر
آرامش شب های نا آرام عشق،
شب بخیر
انگیزهی بیداریِ
فردای من..
نوش دارو🌱
دوست داشتن هاى اولِ صبح
آنجا كه هنوز درگيرِ روزمرگى نشدهاى ، آنجا كه چشم باز میكنى و هواىِ يار در سر میپيچد ، عجيب میچسبد ...
فكرش را بكن ، باران هم ببارد ...
نوش دارو🌱