4_5780872035903214177.mp3
زمان:
حجم:
4M
-بر موجِ غم نشسته منم . .•[ وصـٰال ]•🌵
اگر درست و غلطی وجود نداشت، همین الان پیام
میدادم بهت که: «دلتنگتم.»
- یلدا سیدی .
گاهی یه حرفایی رو نمیشه زد، یه اشکایی رو نمیشه ریخت، مثل همونجا که ابتهاج میگه: « سالها ناگفته ماند این شرحِ درد سالها :) »
- فهمیدم دوستت دارم
همان شبی که با یک حرفِ سادهیِ تو،
تا صبح لبخند زدم.
:)))
- یلدا سیدی .