+اگه دنبال یه ادمی هستی که همیشه کنارت بمونه،صادقانه دوست داشته باشه و تکیه گاهت باشه در هر شرایطی،یه نگاه به آیینه بنداز حتما پیداش میکنی 🧡
نوش دارو🌱
میان ِ کتاب ها گشتم
میان ِ روزنامه هایِ پوسیده یِ پُر غبار،
در خاطرات ِ خویش
در حافظه ئی که دیگر مدد نمی کند
خود را جُستم و فردا را 🌿💚
#احمد_شاملو
نوش دارو🌱
از پوستم
صدای تو می تراود
بر پاهای تو راه می روم
با چشمِ تو شعر می نویسم
من کهام
به جز تو
که در رگ و پوستم نَهانی و
نام مَرا به خود داده ای .. ❣
#شمس_لنگرودی
نوش دارو🌱
برایم شعر بفرست
حتی
شعرهایی که عاشقان دیگرت
برای تو میگویند
میخواهم بدانم
دیگران که دچار تو میشوند
تا کجای شعر پیش میروند
تا کجای عشق
تا کجای جادهای که من
در انتهای آن ایستادهام! ❤️
#افشین_یداللهی
نوش دارو🌱
عزیزم،
من متوجه شدم که، در اعماق نفرت درونم، عشقی بی پایان وجود دارد.
من متوجه شدم که، در انتهای گریه درونم، لبخندی بیمانند وجود دارد.
من متوجه شدم که، در پیچیدهترین آشوبهای درونم، آرامشی عمیق وجود دارد.
من متوجه شدم که، در اعماق زمستان درونم، تابستانی دلپذیر وجود دارد.
و اینها به من شادی میدهند. و به همین دلیل است که برایم مهم نیست دنیا با بیرحمی بر من فشار بیاورد، زیرا که در درونم چیزی قویتر، با آن مقابله میکند. 🌱💚
#آلبر_کامو
نوش دارو🌱
سهراب سپهری میگه:
"نه تو میمانی نه اندوه...!"
پس خیلی سخت نگیر به خودت!
نوش دارو🌱
پاییز اگه شاعر بود ، حتما میشد هوشنگ ابتهاج که با یه حال دیوونه ای میگه؛
«چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی»
همینقدر اسیر ، عاشقانه اما تلخ...💔🍂
نوش دارو🌱