00:01
بعضی اوقات رفتن بهتر از ماندن های بی ارزش است:)
بعضی اوقات به دوردست ها سفر میکنم و امیدوارم که برگردد و همان لحظه های خوب دوباره تکرار شود ولی افسوس که آن لحظه..
آن وقت های خوب و ناب فقط یک بار اتفاق افتادند!
افسوس که زمان زود میگذرد،ولی عشق او با گذر زمان در قلب من پررنگ تر و پررنگ تر میشود:)🌙
- شاعر شدم كه با قلم ساحرانه ام
در قاب شعر، عشق تو را جا كنم،نشد
- ریحانه شکوریان .
موهایت بارانِ من،
کفِ دستانت بالین من،
بازویت پلِ من،
چشمانت دریایِ من،
انتظارت عمرِ من،
حضورت تولدِ من
و نبودنت از دست رفتنم بود.
:)