موهایت بارانِ من،
کفِ دستانت بالین من،
بازویت پلِ من،
چشمانت دریایِ من،
انتظارت عمرِ من،
حضورت تولدِ من
و نبودنت از دست رفتنم بود.
:)
آدم خسته هیچی نمیخواد ..
فقط دلش میخواد دست خودشو بگیره و فقط بره جایی که قرار نیست هیچوقت هیچکس هیچ کجا پیداش کنه :)
كاش برايت نامه مىنوشتم.
افسوس كه آدمى نمىتواند
براى قَلبش نامه بنويسد.
:))🤍
00:01
انسان اندوهش را فراموش نمیکند
بلکه خود را وادار میکند آن را تاب بیاورد.