00:01
انسان اندوهش را فراموش نمیکند
بلکه خود را وادار میکند آن را تاب بیاورد.
آنقدر دوستت دارم که میترسم چه کنم
اگر ناگهان ناپدید شوی.
شبیه چاهی خالی خواهم شد.
-نامهی فروغ به ابراهیم گلستان.
•[ وصـٰال ]•🌵
بعضی روزا حس میکنم گم شدم، میدونم تو خونه م ولی اونجا خونه من نیست.
00:00
تو سکوت میکنی؟ باشد.
بگذار چشمهایت با چشمهایم صحبت کنند.
شاید ردی، ذرهای، ردپایی
از دوستداشتنت به خودم پیدا کنم.
-بلندترین شبِ سال.
چشمانتظار خواهیم بود؛
و صبحِ یک روز،
شکوفههایی را به رنگِ سبز خواهیم دید🌱.
- ضیا عثمان .