•[ وصـٰال ]•🌵
بعضی روزا حس میکنم گم شدم، میدونم تو خونه م ولی اونجا خونه من نیست.
00:00
تو سکوت میکنی؟ باشد.
بگذار چشمهایت با چشمهایم صحبت کنند.
شاید ردی، ذرهای، ردپایی
از دوستداشتنت به خودم پیدا کنم.
-بلندترین شبِ سال.
چشمانتظار خواهیم بود؛
و صبحِ یک روز،
شکوفههایی را به رنگِ سبز خواهیم دید🌱.
- ضیا عثمان .
آدم خسته هیچی نمیخواد ..
فقط دلش میخواد دست خودشو بگیره و فقط بره جایی که قرار نیست هیچوقت هیچکس هیچ کجا پیداش کنه :)
ماهیِ قرمز بمان! حتی اگر بد بگذرد
می رسد روزی که این دریاچه از سد بگذرد :))
-کبری موسوی قهفرخی .