چشم خود بستم که دیگر چشمِ مستش ننگرم
ناگهان دل داد زد : "دیوانه! من مىبینمش"
👤 شهریار
نوش دارو🌱
گاهگاهی که دلم میگیرد پیش خود میگویم
آنکه جانم را سوخت یاد میآرد از این بنده هنوز؟
گفته بودند که از دل برود یار چو از دیده برفت
سالها هست که از دیدهی من رفتی لیک
دلم از مهر تو آکنده هنوز ...🍂🧡
#حمید_مصدق
نوش دارو🌱
بی جواب ترین سوال دنیا همونجاست که سعدی میگه:
«من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی؟»💔
نوش دارو🌱
دارونما (placebō)، شیوهای درمانیست که بیمار را «فریب» میدهد: مثلاً قرصی که در واقع «قرص» نیست،حال بیمار را خوب میکند. اما اخیراً معلوم شده که بعضی بیماران که «میدانند» دارونما دریافت کردهاند هم حالشان خوب میشود؛ حضورِ دکتر و تلاش برای کمک کافیست. گاهی فقط «حضور» کافیست.
نوش دارو🌱
پدیدار از تو آمد صبح عالم ...
خوشا عالم ، خوشا صبح و خوشا من
☀روزتون بخیر
نوش دارو🌱
سادهدلانه گمان میکردم
تو را در پشت سر رها خواهم کرد
در چمدانی که باز کردم، تو بودی
هر پیراهنی که پوشیدم عطر تو را با خود داشت 🖤🥀
نوش دارو
هر زنی حقشه یکیو داشته باشه که با صدای خسرو شکیبایی تو هامون بهش بگه :
لاكردار اگه بدونی چقد دوستت دارم!😍🍭
نوش دارو🌱
#توئیت 🖇♥️
حال الان هممون، همونیه که
#معصومه_صابر گفته:
" آدم چقدر خالیست از خودش،
وقتی پُر است از یاد کسی... "
نوش دارو