eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
برای همه می‌نویسیم که فقط یک‌ نفر بخواند.
حواست هست که؟!
افشین یداللهی4_5827922096960835655.mp3
زمان: حجم: 3.1M
[من عاشق چشمت شدم شاید کمی هم بیشتر...]
«کنارِ تو، فراموشم می‌شد که اصلا غمی هم وجود دارد.»
متعلق به غروب؛
کجایی که هیچ چیز قشنگ تر از تماشای تو نیست ..
هیچ بعد از ظهر جمعه ای قشنگ نبوده ، نیست و نخواهد بود.
نوشته بود:همه ما فقط حسرت بی‌پایان یک اتفاق ساده‌ایم؛ که جهان را بی‌جهت یک‌جور عجیبی جدی گرفته‌ایم.
همیشه کسانی هستند که در نهایت دلتنگی نمی‌توانیم آنها را در آغوش بگیریم. بدترین اتفاق شاید همین باشد.