eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺼﺎﺣﺒﺖ ﻧﻤﯽ‌ﺟﻨﮕﻢ! ﺍﺣﺎﻃﻪ‌ﺍﺕ ﻧﻤﯽ‌ﮐﻨﻢ ﺗﺎ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﺷﻮﯼ! ﻋﺸﻖ ﺗﻤﻠﮏ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻌﻠﻖ ﺍﺳﺖ! 🦋💙
هلیا! آن شب‌هایِ زمستان را یادت می‌آید که در اتاق می‌نشستیم کنارِ آتش و از پُر کردنِ لحظه‌های آینده با شادی، سخن می‌گفتیم و به پرده ها، به گلدان ها و به تصاویری که باید رویِ دیوار‌ها می‌نشستند فکر می‌کردیم؟ هلیا! من اینجا زمستانی طولانی و سخت در پیش خواهم داشت. زمستانی که هرگز از یاد نخواهد رفت...👤💙 • نادر ابراهيمی نوش دارو🌱
تو نمی‌توانی کسی را مجبور کنی درست رفتار کند ؛ اما می‌توانی طوری رفتار کنی که آرزو کند ای کاش درست رفتار می‌كرد ... 💛🙂 • ماهاتما گاندی نوش دارو🌱
غمِ دل با تو نگویم که نداری غمِ دل با کسی حال توان گفت که حالی دارد ! ۰سعدی
از میانِ تمام چیزهایی که دیده‌ام تنها تویی که می‌خواهم به دیدنش ادامه دهم ❤️ • پابلو نرودا نوش دارو🌱
چکامه📚 نیمه پر منم و نیمه خالی همه تو! خالی و پر همگی قصه لیوانِ تو بود!☕️ •ناصرپروانی نوش دارو🌱
هوا خوب نیست وقتی هوایت در سرم باشد... •احمد جعفری نوش دارو🌱
فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ اَلدّٰاعِ إِذٰا دَعٰانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا من نزدیکم...! و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى کنم [بقره | ۱۸۶]
دست مرا بگیر با تو میخواهم برخیزم تو رستاخیز حیات منی ... 👫💛 • شاملو نوش دارو🌱
ولی می‌دونی من چی میگم؟ میگم خودتو تنها نذار. میگم اگه همه‌ی دنیا هم جلوت وایسادن تو کنار خودت باش. میگم اگه زمین و زمون دست به دست هم دادن حالتو بد کنن تو سعی کن خوب باشی. هرجور که شده! برای خودت یه کادوی کوچیک بگیر. اون غذای مورد علاقت رو درست کن. بشین زیر نور ماه، چشمات رو ببند و آرزو کن. عود روشن کن و برای خودت شعر بخون. برو جلوی آیینه بشین، با خودت بلند بلند حرف بزن و بهش یادآوری کن که از اون فقط یه دونه تو دنیا هست. اصلا با خودت فکر کن امروز آخرین روز زندگیته. بالاخره آدم خودش رو بیشتر از بقیه بلده! من فقط میگم خودتو تنها نذار اون فقط تو رو داره...😉🧡 • زهرا اسمامی نوش دارو🌱
🖇♥️ پاییز اگه شاعر بود ، حتما می‌شد "هوشنگ ابتهاج" که با یه حال دیوونه ای میگه: "چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی" همین‌قدر اسیر و عاشقانه اما تلخ... 💔