ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺼﺎﺣﺒﺖ ﻧﻤﯽﺟﻨﮕﻢ!
ﺍﺣﺎﻃﻪﺍﺕ ﻧﻤﯽﮐﻨﻢ ﺗﺎ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﺷﻮﯼ!
ﻋﺸﻖ ﺗﻤﻠﮏ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻌﻠﻖ ﺍﺳﺖ! 🦋💙
هلیا! آن شبهایِ زمستان را یادت میآید که در اتاق مینشستیم کنارِ آتش و از پُر کردنِ لحظههای آینده با شادی، سخن میگفتیم و به پرده ها، به گلدان ها و به تصاویری که باید رویِ دیوارها مینشستند فکر میکردیم؟
هلیا! من اینجا زمستانی طولانی و سخت در پیش خواهم داشت. زمستانی که هرگز از یاد نخواهد رفت...👤💙
• نادر ابراهيمی
نوش دارو🌱
تو نمیتوانی کسی را مجبور کنی درست رفتار کند ؛ اما میتوانی طوری رفتار کنی که آرزو کند ای کاش درست رفتار میكرد ... 💛🙂
• ماهاتما گاندی
نوش دارو🌱
از میانِ تمام چیزهایی که دیدهام
تنها تویی که
میخواهم به دیدنش ادامه دهم ❤️
• پابلو نرودا
نوش دارو🌱
چکامه📚
نیمه پر منم و نیمه خالی همه تو!
خالی و پر همگی قصه لیوانِ تو بود!☕️
•ناصرپروانی
نوش دارو🌱
فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ
دَعْوَةَ اَلدّٰاعِ إِذٰا دَعٰانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا
من نزدیکم...!
و دعاى دعاکننده را به هنگامى
که مرا بخواند اجابت مى کنم
[بقره | ۱۸۶]
•[ وصـٰال ]•🌵
فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ اَلدّٰاعِ إِذٰا دَعٰانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا من نزدیکم...! و دعاى د
-عاشقان هر چه بخواهید بخواهید
خجالت نکشید!
-یار ما بنده نواز است`
دست مرا بگیر
با تو میخواهم برخیزم
تو رستاخیز حیات منی ... 👫💛
• شاملو
نوش دارو🌱
ولی میدونی من چی میگم؟
میگم خودتو تنها نذار.
میگم اگه همهی دنیا هم جلوت وایسادن تو کنار خودت باش.
میگم اگه زمین و زمون دست به دست هم دادن حالتو بد کنن تو سعی کن خوب باشی.
هرجور که شده!
برای خودت یه کادوی کوچیک بگیر.
اون غذای مورد علاقت رو درست کن.
بشین زیر نور ماه، چشمات رو ببند و آرزو کن.
عود روشن کن و برای خودت شعر بخون.
برو جلوی آیینه بشین، با خودت بلند بلند حرف بزن و بهش یادآوری کن که از اون فقط یه دونه تو دنیا هست.
اصلا با خودت فکر کن امروز آخرین روز زندگیته.
بالاخره آدم خودش رو بیشتر از بقیه بلده!
من فقط میگم خودتو تنها نذار
اون فقط تو رو داره...😉🧡
• زهرا اسمامی
نوش دارو🌱
#توئیت 🖇♥️
پاییز اگه شاعر بود ، حتما میشد "هوشنگ ابتهاج" که با یه حال دیوونه ای میگه:
"چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی"
همینقدر اسیر و عاشقانه اما تلخ... 💔