eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
غمِ دل با تو نگویم که نداری غمِ دل با کسی حال توان گفت که حالی دارد ! ۰سعدی
از میانِ تمام چیزهایی که دیده‌ام تنها تویی که می‌خواهم به دیدنش ادامه دهم ❤️ • پابلو نرودا نوش دارو🌱
چکامه📚 نیمه پر منم و نیمه خالی همه تو! خالی و پر همگی قصه لیوانِ تو بود!☕️ •ناصرپروانی نوش دارو🌱
هوا خوب نیست وقتی هوایت در سرم باشد... •احمد جعفری نوش دارو🌱
فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ اَلدّٰاعِ إِذٰا دَعٰانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا من نزدیکم...! و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى کنم [بقره | ۱۸۶]
دست مرا بگیر با تو میخواهم برخیزم تو رستاخیز حیات منی ... 👫💛 • شاملو نوش دارو🌱
ولی می‌دونی من چی میگم؟ میگم خودتو تنها نذار. میگم اگه همه‌ی دنیا هم جلوت وایسادن تو کنار خودت باش. میگم اگه زمین و زمون دست به دست هم دادن حالتو بد کنن تو سعی کن خوب باشی. هرجور که شده! برای خودت یه کادوی کوچیک بگیر. اون غذای مورد علاقت رو درست کن. بشین زیر نور ماه، چشمات رو ببند و آرزو کن. عود روشن کن و برای خودت شعر بخون. برو جلوی آیینه بشین، با خودت بلند بلند حرف بزن و بهش یادآوری کن که از اون فقط یه دونه تو دنیا هست. اصلا با خودت فکر کن امروز آخرین روز زندگیته. بالاخره آدم خودش رو بیشتر از بقیه بلده! من فقط میگم خودتو تنها نذار اون فقط تو رو داره...😉🧡 • زهرا اسمامی نوش دارو🌱
🖇♥️ پاییز اگه شاعر بود ، حتما می‌شد "هوشنگ ابتهاج" که با یه حال دیوونه ای میگه: "چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی" همین‌قدر اسیر و عاشقانه اما تلخ... 💔
♡سجاد افشاریان♡ یه جایی تو تئاترش می‌گفت: «و ما چه نابَلد به هم ظلم مى‌كنيم، وقتى با تمام زبان‌هاى جهان نامِ هم را عاشقانه صدا نمى‌كنيم .» ❤️🌸 نوش دارو🌱
‌یک جرعه کتاب📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشک‌ها خشک شوند ! باید این تنِ اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد، باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد ... • آنا گاوالدا 📗 من او را دوست داشتم نوش دارو🌱