فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ
دَعْوَةَ اَلدّٰاعِ إِذٰا دَعٰانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا
من نزدیکم...!
و دعاى دعاکننده را به هنگامى
که مرا بخواند اجابت مى کنم
[بقره | ۱۸۶]
•[ وصـٰال ]•🌵
فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ اَلدّٰاعِ إِذٰا دَعٰانِ فَلْيَسْتَجِيبُوا من نزدیکم...! و دعاى د
-عاشقان هر چه بخواهید بخواهید
خجالت نکشید!
-یار ما بنده نواز است`
دست مرا بگیر
با تو میخواهم برخیزم
تو رستاخیز حیات منی ... 👫💛
• شاملو
نوش دارو🌱
ولی میدونی من چی میگم؟
میگم خودتو تنها نذار.
میگم اگه همهی دنیا هم جلوت وایسادن تو کنار خودت باش.
میگم اگه زمین و زمون دست به دست هم دادن حالتو بد کنن تو سعی کن خوب باشی.
هرجور که شده!
برای خودت یه کادوی کوچیک بگیر.
اون غذای مورد علاقت رو درست کن.
بشین زیر نور ماه، چشمات رو ببند و آرزو کن.
عود روشن کن و برای خودت شعر بخون.
برو جلوی آیینه بشین، با خودت بلند بلند حرف بزن و بهش یادآوری کن که از اون فقط یه دونه تو دنیا هست.
اصلا با خودت فکر کن امروز آخرین روز زندگیته.
بالاخره آدم خودش رو بیشتر از بقیه بلده!
من فقط میگم خودتو تنها نذار
اون فقط تو رو داره...😉🧡
• زهرا اسمامی
نوش دارو🌱
#توئیت 🖇♥️
پاییز اگه شاعر بود ، حتما میشد "هوشنگ ابتهاج" که با یه حال دیوونه ای میگه:
"چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی"
همینقدر اسیر و عاشقانه اما تلخ... 💔
•[ وصـٰال ]•🌵
#توئیت 🖇♥️ پاییز اگه شاعر بود ، حتما میشد "هوشنگ ابتهاج" که با یه حال دیوونه ای میگه: "چه مبارک اس
پاییز عزیزم
من بازم منتظرت میمونم🍂🧡
♡سجاد افشاریان♡
یه جایی تو تئاترش میگفت:
«و ما چه نابَلد به هم ظلم مىكنيم،
وقتى با تمام زبانهاى جهان
نامِ هم را عاشقانه صدا نمىكنيم .» ❤️🌸
نوش دارو🌱
یک جرعه کتاب📚
باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشکها خشک شوند !
باید این تنِ اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد، باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد ...
• آنا گاوالدا
📗 من او را دوست داشتم
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
یک جرعه کتاب📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشکها خشک شوند ! باید این تنِ اندوه
یک جرعه کتاب📚
آرام؟
آرام برای چه باید گرفت؟
وقتی بمیریم، خود به خود آرام می گیریم!
پیش از آنکه بمیریم که نباید بمیریم!
📗کلیدر
میدانی؟؟؟
فرق زیادیست ....
بین آدمی که پا به پای کسی پیر شود
تا آدمی که برای کسی پیر شود!
و دنیا این روزها !
پر از آدم های پیریست که؛
در بیست سالگی برای کسی تمام شدند 🖤
• محیا زند
نوش دارو🌱
خاطره خوب کسی شو
حتی اگر قرار بر
همیشه ماندن نیست
آنی شو که وقتی در ذهنش آمدی
چشمانش تو را لو بدهند...
• صابر ابر❤️
نوش دارو🌱