eitaa logo
•[ وصـٰال ]•🌵
10.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
257 ویدیو
0 فایل
اینجا عشق می‌نویسد و ما همه شنونده ایم💙🌻 - شرایط تبلیغ؛← https://eitaa.com/joinchat/1630077199C6828ccc3ed بامـن بگۈ...(:.✨👇🏼 https://daigo.ir/secret/5391312462 اشتراک فقط با اسمِ چنل:)! @Kowsar_84
مشاهده در ایتا
دانلود
🖇♥️ پاییز اگه شاعر بود ، حتما می‌شد "هوشنگ ابتهاج" که با یه حال دیوونه ای میگه: "چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی" همین‌قدر اسیر و عاشقانه اما تلخ... 💔
♡سجاد افشاریان♡ یه جایی تو تئاترش می‌گفت: «و ما چه نابَلد به هم ظلم مى‌كنيم، وقتى با تمام زبان‌هاى جهان نامِ هم را عاشقانه صدا نمى‌كنيم .» ❤️🌸 نوش دارو🌱
‌یک جرعه کتاب📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشک‌ها خشک شوند ! باید این تنِ اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد، باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد ... • آنا گاوالدا 📗 من او را دوست داشتم نوش دارو🌱
🖇♥️ یکی از عاشقانه‌ترین و مظلومانه‌ترین توصیفات رو "جلال حاجی‌زاده" گفته: "منتظرم پیر شوم شاید برای رد شدن از خیابان دستم را بگیری" نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
‌یک جرعه کتاب📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشک‌ها خشک شوند ! باید این تنِ اندوه
یک جرعه کتاب📚 آرام؟ آرام برای چه باید گرفت؟ وقتی بمیریم، خود به خود آرام می گیریم! پیش از آنکه بمیریم که نباید بمیریم! 📗کلیدر
میدانی؟؟؟ فرق زیادیست .... بین آدمی که پا به پای کسی پیر شود تا آدمی که برای کسی پیر شود! و دنیا این روزها ! پر از آدم های پیریست که؛ در بیست سالگی برای کسی تمام شدند 🖤 • محیا زند نوش دارو🌱
خاطره خوب کسی شو حتی اگر قرار بر همیشه ماندن نیست آنی شو که وقتی در ذهنش آمدی چشمانش تو را لو بدهند... • صابر ابر❤️ نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
همایون شجریان❤️
کاش میشد صدای تو را بوسید... ☘
مهران مدیری پرسید: عاشق شدین؟ ناصر ملک مطیعی: عاشق شدن که مهم نیست اینکه تا آخر عمر عاشق بمونی و عاشق بمیری مهمه! عشق به قربون صدقه های اولش نیست به وایسادن های آخرشه! :))♥️ نوش دارو🌱
مادربزرگم همیشه می‌گفت: اگر دوستش داری، اگر دوستت دارد، گاهی بی‌هوا باش! بی‌هوا بغلش کن ... بی‌هوا بوسش کن ... بی‌هوا صدایش کن ... می‌گفت: این بی‌هواها، هوای دوست داشتن و دوست داشته شدن را خواهند داشت در روزهای خسته‌ و بی‌رمق و کم‌هوایی زندگی ... نوش دارو🌱