#توئیت 🖇♥️
پاییز اگه شاعر بود ، حتما میشد "هوشنگ ابتهاج" که با یه حال دیوونه ای میگه:
"چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی"
همینقدر اسیر و عاشقانه اما تلخ... 💔
•[ وصـٰال ]•🌵
#توئیت 🖇♥️ پاییز اگه شاعر بود ، حتما میشد "هوشنگ ابتهاج" که با یه حال دیوونه ای میگه: "چه مبارک اس
پاییز عزیزم
من بازم منتظرت میمونم🍂🧡
♡سجاد افشاریان♡
یه جایی تو تئاترش میگفت:
«و ما چه نابَلد به هم ظلم مىكنيم،
وقتى با تمام زبانهاى جهان
نامِ هم را عاشقانه صدا نمىكنيم .» ❤️🌸
نوش دارو🌱
یک جرعه کتاب📚
باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشکها خشک شوند !
باید این تنِ اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد، به چیز دیگری فکر کرد، باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد ...
• آنا گاوالدا
📗 من او را دوست داشتم
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
یک جرعه کتاب📚 باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ، آنقدر که اشکها خشک شوند ! باید این تنِ اندوه
یک جرعه کتاب📚
آرام؟
آرام برای چه باید گرفت؟
وقتی بمیریم، خود به خود آرام می گیریم!
پیش از آنکه بمیریم که نباید بمیریم!
📗کلیدر
میدانی؟؟؟
فرق زیادیست ....
بین آدمی که پا به پای کسی پیر شود
تا آدمی که برای کسی پیر شود!
و دنیا این روزها !
پر از آدم های پیریست که؛
در بیست سالگی برای کسی تمام شدند 🖤
• محیا زند
نوش دارو🌱
خاطره خوب کسی شو
حتی اگر قرار بر
همیشه ماندن نیست
آنی شو که وقتی در ذهنش آمدی
چشمانش تو را لو بدهند...
• صابر ابر❤️
نوش دارو🌱
مهران مدیری پرسید:
عاشق شدین؟
ناصر ملک مطیعی:
عاشق شدن که مهم نیست
اینکه تا آخر عمر عاشق بمونی و عاشق بمیری مهمه!
عشق به قربون صدقه های اولش نیست
به وایسادن های آخرشه! :))♥️
نوش دارو🌱
مادربزرگم همیشه میگفت:
اگر دوستش داری،
اگر دوستت دارد،
گاهی بیهوا باش!
بیهوا بغلش کن ...
بیهوا بوسش کن ...
بیهوا صدایش کن ...
میگفت: این بیهواها، هوای دوست داشتن و دوست داشته شدن را خواهند داشت در روزهای خسته و بیرمق و کمهوایی زندگی ...
نوش دارو🌱