مهران مدیری پرسید:
عاشق شدین؟
ناصر ملک مطیعی:
عاشق شدن که مهم نیست
اینکه تا آخر عمر عاشق بمونی و عاشق بمیری مهمه!
عشق به قربون صدقه های اولش نیست
به وایسادن های آخرشه! :))♥️
نوش دارو🌱
مادربزرگم همیشه میگفت:
اگر دوستش داری،
اگر دوستت دارد،
گاهی بیهوا باش!
بیهوا بغلش کن ...
بیهوا بوسش کن ...
بیهوا صدایش کن ...
میگفت: این بیهواها، هوای دوست داشتن و دوست داشته شدن را خواهند داشت در روزهای خسته و بیرمق و کمهوایی زندگی ...
نوش دارو🌱
چندیست از تو غافلم ای زندگی ، ببخش !
چنگی نمیزنی به دل این روزها تو هم ...
• فاضل نظری
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر❤️ اگر دست من بود سالی برای تو میساختم که روزهایش را هرطور دلت خواست کنار هم بچینی، به هفت
#با_دلبر❤️
در سطحی از تو نشسته ام
که درک نمی کنم اعماق را
درک نمی کنم ارتفاع را
باید تو را به بی منطق ترین دلیل ببوسم
اندکی از عمرمان باقی ست
اندکی از مرا بغل کن...
بخشیدهام، شما هم اگر بخواهید میتوانید ببخشید.
آدم زمین نیست که بتواند بار همهی این تلخیها را به دوش بکشد...
•هوشنگ گلشیری
نوش دارو🌱
•[ وصـٰال ]•🌵
همایون شجریان ❤️
بی خیال
تمام دلواپسی هایمان
به موسیقی دلنوازگوش کن
فنجانت راسربکش
وبگذار
آنقدرحالمان خوب باشدکه یادمان برود امروزچندشنبه است.🎈😇
•[ وصـٰال ]•🌵
#با_دلبر❤️ در سطحی از تو نشسته ام که درک نمی کنم اعماق را درک نمی کنم ارتفاع را باید تو را به ب
#با_دلبر❤️
و من يك صبح پنجشنبه بيدار بشم نگات كنم تو بخندي تقويم شيش ماه جلو بره بهار بشه بارون بزنه من بخندم كه خنده هات شب نداره ايرانم شده استكهلم ،همه ي شيش ماه روزاش رو تخت من خوابيده..♥️
nazanin-hanaAUD-20201219-WA0126.mp3
زمان:
حجم:
6.6M
منتظرتم حالت خوب بشه و
بشینم کنارت و تو چشات نگاه کنم و برام ساز بزنی 🎻
#نوازندگی_مخاطب_خاصم😌