آیدای خودم ، آیدای احمد !
شریک سرنوشت و رفیق راه من ...
در همهی چشم انداز اندیشه و خیال من ،
جز تصویر چشمهای زنده و عاشق خودت
هیچی نیست ! 💛💑
• احمد شاملو
نهایتاً روزی به جایی میرسی که در جواب تمام
حرف ها , قضاوت ها و اتهام ها
فقط یک جمله تایپ می کنی
" حق با شماست! "
موبایلت را پرت می کنی یک گوشه ای
پنجره را باز می کنی و
هوای اهمیت ندادن به حرف آدمها را نفس می کشی!
راستش را بخواهی
هوای این روزهای خیلی از ما پر است
از آلاینده های مهم بودن
حرف ها , نگاه ها و قضاوت های دیگران
نمی شود در آن راحت نفس کشید 🙂💛
• حسین نهی
• یک فنجان شعر ☕️
نشستهام در انتظارِ این غبارِ بی سوار
دریغ کز شبی چنین ، سپیده سر نمیزند !
• هوشنگ ابتهاج❤️
توی آینه خودم رو دیدم و شکلک درآوردم .
زدم زیر خنده . اون هم از ته دل !
چقدر خنده به من می آمد و بی خبر بودم !
اصلا یادم رفته بود خندیدن رو.
فهمیدم این دنیا حسودیش می شه به صورت گل انداخته ما !
میخواد لج کنه ؟ لج می کنم .
از این به بعد برنامه همینه... قهقهه خندیدن.💛
• شاهین شيخالاسلامى