اینجا از آدمای قوی نمینویسیم... از آدمایی مینویسیم که خستهان، ولی هنوز ادامه میدن.
@voidnotes
🌑🌱
خانوادهی کوچیک 🌑 𝖁𝖔𝖎𝖉 امروز به ۱۵ نفر رسید.
«نمیدونم کی این نوشته رو میخونه... ولی ممنونم که اینجایی. 🖤🙂
@voidnotes
🌑𝖁𝖔𝖎𝖉
۲۰ نفر... شاید برای خیلیها عدد کوچیکی باشه، ولی برای من، ۲۰ نفرن که تصمیم گرفتن چند دقیقه از وقتشو
راستی... از اولین ۲۰ نفر خانوادهی Void یه خواهش دارم؛ اگر اینجا رو دوست دارید، فقط به یک نفر معرفیش کنید. همین یه نفر، برای من ارزش زیادی داره. 🖤🙂
شب بخیر...
اگر امروز کسی حالت را نپرسید،
اگر خسته بودی و چیزی نگفتی،
اگر لبخند زدی ولی دلت جای دیگری بود...
امیدوارم امشب،
ذهنت کمی آرامتر از دیشب باشد.
شب آرومی داشته باشی. 🌙🖤
@voidnotes
صبح بخیر... ☀️🖤
امیدوارم امروز،
کمتر از دیروز
به خودت سخت بگیری.
گاهی همین که ادامه میدی،
یعنی داری برنده میشی.
روز آرومی داشته باشی. 🌿
@voidnotes