🌑𝖁𝖔𝖎𝖉
۲۰ نفر... شاید برای خیلیها عدد کوچیکی باشه، ولی برای من، ۲۰ نفرن که تصمیم گرفتن چند دقیقه از وقتشو
۵۰ نفر... 🖤
هیچوقت فکر نمیکردم یه روز اینجا ۵۰ نفر کنار هم باشیم.
ممنونم از تکتک شما که با خوندن، موندن و حتی معرفی کردن این کانال، باعث شدید «𝖁𝖔𝖎𝖉» کمکم شبیه چیزی بشه که توی ذهنم بود.
امیدوارم اینجا همیشه جایی باشه برای چند دقیقه آرامش، برای حرفهای نگفته و فکرهای نیمهشب.
خوش اومدید به خانوادهی کوچک 🌑 𝖁𝖔𝖎𝖉
@voidnotes
کلمه «باشه» واقعا کاربردیه. این کلمه زیباست، از بحث کردن میگذره، از تلاش اضافی میگذره، توضیحی نمیده، میگه بیا این حق مال تو، برو باهاش هرکاری میخوایی بکن، من حوصله ندارم .🙂
@voidnotes
🌑𝖁𝖔𝖎𝖉
درون هر آدمی که میشناسید، یک آدمى هست که اصلا نمیشناسید. @voidnotes
یک آدم را دوبار پیدا نمیکنی ؛
حتـی در همان آدم . . .
@voidnotes