eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
از یه جایی به بعد هیچکس نفهمید من خوب نیستم ،چون چشم چرخوندم دیدم برای کسی اهمیت ندارم .بعدش یاد گرفتم دیگه حتی بروزشم ندم.رسید اونجا که حتی نزاشتم روی زبونم بیاد که خوب نیستم ،و رفته رفته عادت کردم خودم با حال بدم کنار بیام. کی میدونه؟شاید اینجوری بهتره که از حال هم بی خبر باشیم .
باد مارا خواهد برد
-Get up! +Why?
‌سرم پر از صدا بود ، منی که بی سر و صدا بودم.
‏بعضی شبا زیادی شبن، اونقدر که درگیری ها و افکار مبهم و دلهره همه‌ ی دنیا یهو میریزه توی دل آدم و نه میشه بخوابی و نه میشه بیدار بمونی، فقط میشه زل بزنی به شب و منتظر بشی تا بگذره!اما لعنتی مگه میگذره نکه نگذره ها میگذره اما بامغزی که همش دنبال جوابه برا سوالایی که جواب نداره میخام اینوبگم بعضی شبا میان که خراب کنن، آتیش بزنن؛ بعدبگن حالا اگه میتونی بخاب لعنتی .
اون ته تها یه وقتی هست که دیگه حست تموم میشه؛ نسبت به همه چیز و همه کس. میگی من اینجوری نبودم، این نبودم، بی تفاوت نبودم، ولی انقد محبت کردم و جز بی تفاوتی و رفتارایه له کننده ازتون چیزی ندیدم؛ به اینجا رسیدم. اره من دیگه یاد گرفتم وقتی هزار بار روی خوش بهتون نشوم دادم و هی بدتر از قبل شدین، منم بد شم، بدتر از همتون!
همه آدما ترس دارن اما بعضیا ترس از دست دادن دارن میدونی وقتی یچیزی باشه اما بعدش دیگه نباشه جای خالیه که حس میشه جایی که هرگز پر نمیشه حالا اون آدم میتونه یکی از اعضای خانواده باشه ، میتونه یه رفیق باشه یا عشق تو میدونی که نمیتونی دیگه مثل سابق باشی میدونی رنگو جنس خنده هات فرق داره اما مجبوری! مجبوری به نفس کشیدن :) همین...
این روزا که حال هیشکی واسه بقیه مهم نیست اگه یکیوداری که کوچکترین جزییات از تو رو همیشه یادشه و حالت براش مهمه از دستش نده (؛
وسط چت خوابش میبره ناراحت میشی؟ مگه چند نفر تو دنیا هست که تو اوج خستگی دوست داره وقتشو تا آخرین ثانیه با تو بگذرونه؟
نصیحتی که میتونم بهتون بکنم اینه که از آدم های مودی که هی هرروز یه جوری رفتار میکنن دوری کنید.
از لحاظ روحی نیاز دارم‌ نه به آینده فکر کنم و نه به کار ، نه به زندگی و کسایی که دوسشون دارم ، نه به کلاس درس و امتحان ، دلم‌ میخواد ریلکس روی کاناپه لم بدم و سریال مورد علاقمو ببینم و خوراکی‌های مورد علاقمو بخورم . حتی اگه فقط یه روز باشه ! از لحاظ روحی
باد مارا خواهد برد
مود: دارم به معنای واقعی جمله‌ی "کاش این خوابم همیشگی باشه"پی میبرم و از ته دلم میخوام به واقعیت بپی
مود: تو بیشتر از اون چیزی که وجود داری تو زندگیم پر رنگ شدی ولی خب من قراره از بین ببرمت،نه از ذهنم از زندگیم.