eitaa logo
باد مارا خواهد برد
2هزار دنبال‌کننده
739 عکس
74 ویدیو
1 فایل
غم. دردِ خاموش. زخم‌هایی که جوانه می‌زنند. تن و روحِ آگاه، در مرز باریکِ بودن و نبودن. جاری در سایه‌ها، پذیرای تلخیِ جهان، و همچنان بودن تا سر حد ممکن.
مشاهده در ایتا
دانلود
من دلم نمیخواد ناراحت باشم یا کسیو ناراحت کنم من فقط تو این قسمت از زندگیم یهو وایستادم و بهت زده همرو نگاه کردم. انگار ک نه گذشته یادم بیاد نه ب آینده امیدی داشته باشم، لطفا کنارم بشین و ازم سوالی نپرس ک جوابشو نتونم با نگاه کردن بهت بدم، اگه یهو زدم زیر گریه دلیلشو ازم نپرس، اگه یهو دیدی بدنم داره می لرزه فک کن از سرماعه ن چیز دیگه، لطفا ازم نخواه دقیقا برات توضیح بدم ک چی داره اذیتم میکنه، هر دو دیقه یبار بهم سلام کن نزار از دنیای واقعی برم بیرون، بیا، من ب بقیش کار ندارم فقط تاکیدم رو اومدنته.
مسخرس که صبا لبخند رو لبمه. شبا سگ سیاه افسردگی رو دوشم داره زمزمه میکنه تموم شو دختر. تموم شو. تموم شو. لطفا زودتر تموم شو.
همیشه همه میگن: امیدواریم آرزوهات برات خاطره شن… حالا سوال من اینجاست “شده خاطراتت،واست آرزوت شه..؟!”
به نظرم " از تو توقع نداشتم" غمگین ترین جمله ی دنیاس..یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو دیگه نباید خراب می کردی..!
میشه از این آمار رد بشیم؟🦕
همه یادشون رفته منو؛
نیاز دارم : یکی بیاد بی حرف بغلم کنه. یکی بیاد که پلی لیستمون شبیه هم باشه. یکی بیاد که از خوردن شیرکاکائو خسته نشه. یکی بیاد که هودیشو بده بهم. یکی بیاد که باهم الستار مشکی زرد بپوشیم. یکی بیاد که بریم بام تا خود صبح اجازه بده لش کنم بغلش. یکی بیاد که ساعت ها بدون حرف زدن قدم بزنیم. یکی بیاد که باهم کف مترو بشینیم. یکی بیاد که بجای دیت تو کافه ببرتم فلافلی. یکی باشه که باهاش دلم خوش باشه به زندگی کردن؛ یکی باشه که بگم مهم نیس هرچی که نیست، مهم تویی که دارمت اگه نشدم نشده، فقط تو باش.
باد مارا خواهد برد
🌿این عادلانه نیست که خیلی از آدما با چیزای خیلی کوچیک خوشحال میشن ولی کسی رو ندارن که براشون کوچیک ت
انقدر خستم که حتی حال ندارم حرف بزنم. انقدر غمگینم که اگه یه نفر ازم بپرسه چته می‌زنم زیر گریه. انقدر نا امید که می‌شه وجود خدارو انکار کرد، انقدر دلتنگ که انگار درحال ذوب شدنم، انقدر کلافه که نمی‌تونم بخوابم، انقدر دلشکسته که هر آن ممکنه تیکه هام زخمیم کنن، و انقدر منتظر که حتی علفایی که زیر پاهام سبز شده بودن هم پوسیدن و از جا کنده شدن. دلم می‌خواد برم روی تختم، پتو رو بپیچم دورم و آروم آروم تموم بشم، دلم می خواد برم تو خیابون و هرکی‌و دیدم یقش‌و بگیرم بگم می‌شه کمکم کنی؟ من خستم، می‌شه برام یکاری کنی؟نمی‌دونم فشارا بیشتر شدن یا من کم طاقت، دلم می‌خواد از همه چی فرار کنم، دلم می‌خواد یه مدت هیچ صدایی نشنوم، هیچ چیزی نبینم، هیچکس صدام نکنه، هیچکس‌و صدا نکنم، من هیچی نمی‌دونم، فقط اینو می‌دونم که تحمل این وضع تقریبا برام غیر ممکنه. چقدر این منی که انقدر کم آورده برام غریبه‌س -آذین
‌ ‌ ‌‌‌ ‌ مثل ابری سپید بود در آسمان آبی. نمیشد لمسش کنی او را به آغوش بگیری، یا ببوسی‌اش. تنها میشد از دور نگاهش کنی در سکوت دوستش بداری و اجازه بدهی عبور آرام او از روزهایت جهانت را کمی زیبا کند؛☁️🥥