من آدمِ تحمل کردن و موندن نیستم، من آدمِ دوست داشتن و نگه داشتنِ کسی نیستم، من آدم همیشه بودن نیستم، من یهو حالم بد میشه، یهو دوست دارم چند روز با هیچکی حرف نزنم، یهو دوست دارم بزارم برم سر به بیابون بزارم؛ من آدمِ همیشه بودن نیستم!
من اگه بازم چیزیو از دست بدم نه داد میزنم نه گریه میکنم نه مشت میزنم فقط میشینم و نگا میکنم اگرم کسی بپرسه چی شده اونقدر میخندم که فرار کنه.
هندزفری کافی نیس
من ب وسیله ای نیاز دارم ک بتونم موسیقی رو وارد جریان خونم کنم.