بچها این آدم انقدر سیسی و دخترونه و نازنازیه که من یبار داشتم فکر میکردم یادم اومد حتی یکبار هم توی مدرسه با هودی ندیدمش. همش یا کاپشن یا پالتو یا بافت یا پلیور.
چیزای دخترونه همش میپوشید.
بعد من و بقیه درحال رفتن به مدرسه با لباسای باباها و داداشامون:
با دیدن این پروفایلت میرم خودمو بکشم
-
اگه تاثیری توی بدتر کردن حالت داره باید بگم این فندق توی این عکس درحال رفتن به اجتماع شیرخوارگان حسینی بود.
خودمونی خوشت نمیاد حشی؟ زینب هم نیستم. بنده گلی از گل های بهشتم
-
قانعم کن زینب نیستی.