eitaa logo
دانلود
چقدر کارت زرد.
گفت محمد لاشی؟
ادبار
گفت محمد لاشی؟
خیره ایشالا من هنوز خوابم احتمالا.
خیلی جالبه شمام درستاشو توی ناشناس نمیگید چون احتمالا فکرمیکنید من دارم شوخی میکنم. اشتباه فکرمیکنید.
ادبار
هفت صبح کی لایف میخوره اخه.
انتخاب جالبی نبود زهرا. معده ام درد گرفت فقط بخاطر چسی تو.
زیزو؟
اسمش زینبه زیزو صداش میکنن؟
جدی من یه دوست لبنانی داشتم زینب رو زیزو صدا میکردن.
شاید تو مصر فرق داره نمیدونموالا.
گلللللل
گللللللللل
واااای واااااای